Sandra Chevrier - release

Hun ser like bra ut herfra også.
Fikk mitt levert på døren nettopp.
Det blir rammemakeren neste stopp… :slight_smile:

Hei, så gøy at de endelig er her! Fikk dere noe trackingnummer? Ble dere oppringt? Er litt engstelig for det står ikke mitt navn på ringeklokken… Beste hilsener

1 Like

Kom på døra i dag uten forvarsel.

1 Like

På døren her også.
Ingen tracking.
Min erfaring når jeg ikke er hjemme er at det enten ligger en lapp i postkassen om at de kan kontaktes for levering, eller at de leverer den inn på nærmeste post"kontor" for at du kan hente den selv.

3 Likes

Takk. De kom nå nettopp. Hadde faktisk prøvd min gamle adresse også før hun fant mitt nummer på nett. Bra leveranse! Gleder meg til å få dette i ramme, men til da skal det få stå i røret.

Du bør få det ut av røret og lagret flatt. Jo lengre det står i rull jo mer sannsynlig er det at papiret bølger seg etter innramming

4 Likes

Takk, azidops, det skal jeg jo selvsagt. Ammetåke de luxe her!

1 Like

Dere som har mottatt trykket, kan dere se en tydelig signatur på høyre side? Klarer rett og slett ikke å finne noe på min, til tross for at jeg har gransket med lupe. Har sendt mail til COA nå :blush:

Det er signatur på trykket mitt. Men har 2 ganger tidligere mottatt usignerte trykk fra COA.

Fikk raskt svar fra COA etter å ha lagt ved bilde. Skal klippes det i fire, sende bildebevis og så sender de ett nytt. Det vil føles ganske jævlig kjenner jeg, men må jo bare gjøre det. Det ser ekstremt bra ut!

Supert at det ordnet seg!
Og det gikk jo usedvanlig raskt i forsendelsen, så du taper ikke veldig mye tid på dette.

Bildet er… astonishing!
Så rikt på inntrykk og farger. Får sin fortjente veggplass hos meg, dette.

4 Likes

Venter fremdeles på mitt, men går nokk saktere helt opp til Arktis enn til dere sørpå.

Synspunkter på innramming av dette trykket fra Sandra?

Jeg har et av Silvia Papas (se bilde), som jeg vurderer kjøre samme type innramming av Sandra Chevrier på. Med andre ord; - ingen paspatour. Kun enkel sort relativt kraftig ramme.

(Mulig dette sorterer best under tema “Innramming”, men bear with me…) :wink:

Da ligger trykket direkte mot glasset, og det er vel ikke beste praksis😁

Neida, den fellen går vi ikke i.
Rammemakeren legger et par millimeter klaring ift glasset.
Papas’en har det, og det samme vil være tilfelle med denne.

1 Like

Da har Sandra Chevrier endelig ankommet arktis.
Kom på døren i formiddag.

5 Likes

Og da var mitt kommet på veggen.
Vi trives.
:slight_smile:

13 Likes

Fikk mitt på lørdag, men fikk først åpnet det nå.
Wow mye bedre en jeg hadde forestilt meg :slight_smile:

2 Likes

Noen som vil selge for nærmere kostpris? Ta kontakt !! Bor i stavanger men betaler gjerne frakt ! :blush:

Ligger noen ute på finn… Du bør raska på før prisen dobbler seg;)

2 Likes