Sandra Chevrier - release

Har ikke snudd for min del :slight_smile:
Ble bekreftet at jeg tok riktig valg når jeg så bildet i går… Hun lager mye bra, men denne var lett å stå over.

Ikke snudd her heller :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hadde jo vært trist om alle hadde ombestemt seg pga opplaget. Jeg og kona gleder oss i hvert fall :blush:

1 Like

Håper at de som ikke kjøpte er fornøyde og glad for at dere ikke snur. :cactus: :cactus: :cactus: :cactus:

2 Likes

Tilsynelatende tar Chevrier ganske mye av… C.O.A. postet dette bildet på instagram tidligere i dag:

Det får en si er en ganske grei prisstigning.

Hvis det fortsetter sånn, så er det bare å holde på Chevrier bildene. Selv “kjipe” Banksy-bilder går vel for en hel liten formue (uten sammenligning forøvrig).

Jeg synes dette bildet er flott selv om det var en timed release. Om det kommer på veggen eller ikke handler ikke om hvordan det ser ut, men plass. Jeg så ikke så nøye på målene når jeg kjøpte. Ser ut til å være litt større enn jeg hadde tenkt.

2 Likes

Det der er jo bare helt vilt. Da hadde jeg heller kjøpt en original for samme sum eller rinmeligere.

Nå var dette til veldedighet, så mulig det har noe å si på den høye summen.

Er jo det beste trykket fra Sandra, så er jo ikke rart prisen øker litt… :wink:

1 Like

Uenig :grinning:

Var det ikke dette vi diskuterte her om dagen og noen mente var verdt 6000? :smile:

Norske kroner altså

Grei justering her altså… Ville vel endt på godt over 90K før denne kunne bringes til rammemakeren :slight_smile:

Siste salget der er jo et år gammelt, Sandra har jo tydeligvis blitt eksponentielt mer poppis på det året. Frekk 11-12 ganger på et år :stuck_out_tongue:

Jeg har en “Fragile Heroes AP” som byttes mot et hus i Bergensområdet hvis noen er interessert. Helst med strandlinje… :joy::joy:

8 Likes

Det var en voldsom pris ja. Hadde solgt mitt for halvparten jeg :wink:

Her er en link til katalogen for auksjonen: http://www.juliensauctions.com/images/auctions/2016/street-art2/flipbook/icatalog.html

Estimert pris i katalogen var på $2000-4000.

Er en del annet stilig i den katalogen også!

1 Like

Der var det veldig mye flott! Fine priser på dotdotdot-trykkene også! :slight_smile:

Er det noe plass man kan se hva trykkene gikk for? Har en rosa Handgun og estimatet på 2-4000usd var jo voldsomt!

1 Like

Gikk for $3200, ga meg på 300 :slight_smile:

http://www.julienslive.com

Skal se alt her men må ha login

Hehe, kanskje den må ut på auksjon. Men det var vel veldedighet som tidligere nevnt i tråden.

Da var ventetiden over. Hun ser veldig bra ut :slight_smile:

11 Likes