Ta det helt med ro
Støtter azi. Trykket kommer frem, coa er til å stole på. Det tar bare litt tid. Om det er noe problemer med trykket når det kommer frem rydder de opp uten noe stress
Takk, azidrops og Ulrik.
Får prøve å ta det med ro og beherskelse.
Har verken hørt noe selv eller hørt at andre har hørt noe. Så vi får høre på azidops og roe oss

Dessuten har hun jo vært ute å reist, og skal jo rekke å skrive navnet sitt 344 ganger midt oppi business, unger, og det hele… Jeg skjønner godt at det tar tid 
Hehe, ja - hadde liksom håpet at det skulle gå litt raskere når det ikke ble snakk om 2000 signaturer 
Har Bare gode erfaringer med COA.
Gode erfaringer med COA jeg også.
Det er bare ta det rimelig piano, og finne seg en god espresso eller to i mellomtiden.
Fra galleriet er det å opplyse om at man mottar printene mandag, hvoretter Sandra etter planen skal signere tirsdag.
Man estimerer at de sendes ut fredag.
Neste uke altså.
Så tar det tiden det tar under transporten da…
Sendes fredag:) ser jækla bra ut!
Jepp!
Gleder meg rimelig bra til å motta mitt eksemplar…
Ser veldig fin ut. Tror det er mange som angrer på at de ikke slo til på dette når opplaget viste seg å ikke bli større.
Da hadde jo opplaget blitt større… 
Kjøper gjerne til kost-pris vis noen angrer seg
Kan bytte mot en dancer eller cod… 
Kjøper også dersom noen i Rogaland ønsker å selge til kost pluss en god flaske rødvin.
Mitt skal hvertfall ikke selges, det skal opp på veggen.
Gleder meg.Trodde de fleste her på veggen syntes denne åpene edisjonen bare var tull.
Neste alle snakket om hvor billig det så ut og Chevrier bare prøvde å “tjarve” til seg så mye penger som mulig.Rart stemningen snudde seg så fort?
Tror kanskje det er mange som fortsatt ikke angrer også, så vet ikke om stemningen har snudd så veldig.
Hehe nei, for min del har det ikke snudd, fortsatt fornøyd med å ha stått over. Men håper jo selvsagt dere som har kjøpt blir veldig fornøyde