Sinnsyktshit Blank utstilling

Skal visst legges ut online også :ok_hand:t2:

1 Like

Holder det å få den i handlekurven eller er det rask betaling som gjelder på slippet?:sweat_smile:

https://nuartgallery.no/product/benzo/

1 Like

Litt dyr?

Trodde det skulle koste 2900 den første dagen? Eller var det bare for de som er på utstillingen?

Står 2900 på åpningsdagen ja, tydeligvis bare i galleriet? Synes prisen er litt i overkant men ble kjøp på meg, for 2900.- vel og merke. Blir fin på veggen ved siden av Panorama :v:

1 Like

Jeg forstår at det er dyrt med 12 lags silketrykk, men om det differensieres mellom galleri og internett synes jeg det er litt dårlig. Jeg kan forstå tier på prisene basert på salg, men ikke dette. Det kunne da heller vært eksklusivt i galleri åpningsdagen og resterende tilgjengelig på nett neste dag…

2 Likes

Helt enig @Ulrik! Har gledet meg lenge til dette trykket men merker at jeg ble litt satt ut av at prisen nå plutselig var høyere enn forventet. Ikke det at en høvding fra eller til er livsviktig men det er prinsippet…

Sikkert bare en glipp, vil jeg anta. Blir nok 2900,- på nett og.

1 Like

Da har de rettet prisen til 2900 på nett😎 Da blir det kjøp👍🏻

1 Like

Veggen ordnet opp igjen :wink:

1 Like

+1 :slight_smile:

2 Likes

Ble en slik en. Blir kult å få på veggen!

2 Likes

Når sendes dette?
Fikk en «foreløpig ordrebekreftelse» når jeg kjøpte dette for over en uke siden. Ikke hørt noe etter dette. Heller ikke fått svar på mail.

Står 3900 på nett
Hvor var det 2900?

Gjaldt kun på release dagen :slight_smile:

Jeg fikk melding på lørdag om at en sending fra Nuart var forhåndsmeldt, men ikke blitt oppdatert etter det

Kun ordrebekreftelse her også så langt.

Fikk denne nå, men det står ikke noe om når den sendes…

Da har de begynt å sende ut trykkene. Fikk melding av posten om at forventet ankomstdato er 18 desember👍🏻

1 Like