Sinnsyktshit Blank utstilling

Har ikke hørt noe fra noen… :+1:

Hentet mitt i dag og oppdaget at det dessverre var flere riper/merker i det. Det har ikke skjedd i transporten, men i/under/etter trykking.

Har sendt mail til Nuart så det ordner seg nok, men alltid irriterende når det skjer… Hører gjerne fra andre som evt opplever det samme?

Ellers veldig fine farger og et utrolig detaljnivå som vanlig :smiley:

Var det ikke litt mange hvite flekker? Virker ut som det mangler farge, eller ikke har vert i «sync» når det har blitt printet. Jeg ble skuffet over kvaliteten.
Har sendt e-post til galleriet, men har ikke fått svar enda. Hva tenker dere?

1 Like

Ja - dette er jo bare slurvete…
Jeg skjønner ikke hvordan disse trykkene har kunnet passere alle ledd fra trykking til signering uten at noen har oppdaget det? Kan aldri tenke meg at Kim er stolt av å levere fra seg dette…

Jeg har også mailet flere ganger med galleriet uten svar - sende til slutt en mld på Instagram i går som ble besvart med at de skulle ta kontakt asap, men hadde så mange innom galleriet akkurat da… Har ikke hørt noe siden selv om jeg har purret også i dag.

Her er noen av flawsene på mitt trykk, riper og hvite prikker flere steder:

Har handlet hos Nuart flere ganger, men utrolig uproft og skuffende av galleriet å kjøre radiostillhet som kundeservice eller hva @Reed_Projects ?

1 Like

Har også sendt mail til galleriet, var meget skuffende kvalitet på dette trykket.

1 Like

Whaat har 2 på vei som julegaver :tired_face:

Takk for info, det er jo superskuffende for de som kjøper og veldig dårlig reklame om det ikke ryddes opp

Hei,

Jeg tok mitt eget ut av rull i dag, og logget meg på her for å sjekke status på dette. Hele trykket mitt er fullt i hvit flekker så her er det enten utrolig dårlig trykking eller meningen at det skal være. Noen som har fått tilbakemelding på dette?

Samme her, her har det nok gått litt for kjapt i svingen for å få ting ferdig til jul… forventer vel kanskje ett svar om at det skal være slik. Men det kan umulig stemme. Dette er slett kvalitetskontroll. Hvilket trykkeri var benyttet her?
Hadde egentlig også forventet litt mer fart i fargene…

Jeg har også endel hvite prikker men har også 2 lange riper/streker oppe i venstre hjørne.

1 Like

Synes også dette ser litt dødt ut i fargene. Men kommer påstanden om at det skal være slik,er det bare å få trykkerinavnet på bordet,for dette er slett arbeid. Vet ikke trykkmetoden her,men en trykker med litt arbeidsstolthet i behold har garantert sagt i fra om dette, så vil tiden vise om han/hun er overstyrt av «julepresset»
Er jo noe som heter»hastverk er lastverk»:thinking::thinking:

1 Like

1 Like

Venter to stykk i posten selv hvorav ett er julegave. Ikke mottatt noen sendingsbekreftelse enda riktignok… Det sagt hadde jeg noe av det samme på Panorama-trykket. Var deres eksemplarer av Panorama helt uten disse hvite feltene? Kan se om jeg får ordnet bilde litt senere i dag, men det var samme sak der for min del.

1 Like

Fikk hentet mitt i dag og er ikke så mye hvite flekker som de andre bildene her men noe er det

1 Like

Ingen tvil om at dette både er slett håndverk av trykkeriet og dårlig kvalitetskontroll av både trykkeri, kunstner (ifm signering) og galleri (ifm pakking).

Det er tydelig at minst et av de 12 lagene er kommet ut av posisjon i løpet av trykkprosessen, som man enkelt kan se ved å sammenligne med dette utsnittet som ble brukt i markedsføringen av trykket.

Jeg ville ikke vært bekymret for at galleriet ikke ordner opp, siden de lever av et godt rykte. De har det sikkert bare travelt før jul :gift:

Har Nuart et godt rykte å ta vare på?

3 Likes

Her er nesten samme fra mitt trykk, noe som ikke stemmer her ja

1 Like

Har nå fått svar fra Nuart som sier:

Hei Espen,

Benzo er et “Hand pulled screen print” - litt misspasning og små imperfections vil forekomme.

har selv dette trykket og ser det har forekommet hos meg og.

Kunstneren har godkjent disse trykkene og vi gir ikke ut nye her, men om du ønsker det kan du sende det tilbake og få en full refusjon av ditt kjøp :slight_smile:


Jeg tenker at dersom Nuart mener at printe-prosessen her har gått som den skal og er godt fornøyd med trykkene så har de et kjempeproblem.

Jeg har utallige hand pulled screenprints av topp kvalitet så dette er den lammeste unnskyldningen jeg har hørt på en stund…

2 Likes

Som sagt i posten over…

3 Likes

Haha. Yes som jeg trodde. Nuart er jo litt uskyldige i denne prosessen som siste ledd, men trykker og kunstner har ett kjempe problem om de syntes det er slik kvaliteten skal være…