Så det er liv i deg Stine. Hva med å betale for dette verket før du prøver å selge det videre? Vi har prøvd å få kontakt med deg i flere år uten hell. Veldig provoserende at du nå prøver å selge det videre. Ønsker du ikke lengre å ha dette bildet kan det leveres tilbake til Gategalleriet.
@StinePettersen Fint om du kan følge rådene fra Gategalleriet over, ellers kan du anse medlemskapet ditt her på Kunstveggen som over. Vi ønsker ikke den typen oppførsel på forumet her.
Dokumentasjon er sendt etter oppfordring fra annen moderator. For øvrig henviser jeg til følgende punkt i KVs retningslinjer
Jeg kommer ikke til å legge meg borti hvordan andre moderatorer håndterer denne situasjonen.
Antar at min motivasjon for å kommentere dette innlegget er klart. Regner med du også ville reagert om en du hadde solgt til på Finn ikke gjorde opp for seg for så senere prøve å videreselge bildet her for fortjeneste.
Helt enig i saken (om du har rett). Helt uenig i at du som moderator på KV kan blande rollen som eier av et galleri og kaste ut de du vil fra KV. På prinsipielt nivå i alle fall. Om du som gallerieier og gudfar av KV mener du har rett til å fjerne folk fra et offentlig fora uten dokumentasjon / bevis så har du sikkert full rett til det. Synger ikke godt i ørene til folk da.
Hvor har du det fra at jeg vil kaste noen ut i fra dette forumet? Jeg gav ganske klar beskjed om at jeg ikke vil legge meg borti hvordan andre moderatorer håndterer denne situasjonen (underforstått fordi jeg er part i saken). Jeg tror du har tolket mitt innlegg feil.
Jeg svarte på Toris sitt spørsmål og henviste til hvor i regelverken man kunne finne dekning for en slik handling.
Jeg konstruerte et eksempel du som privatbruker kunne ha råket ut for. I dette tilfellet er det et ordinært salg med faktura som ikke er blitt betalt etter gjentatte henvendelser fra både galleriet og inkassoselskap (ja, jeg kan se om en e-post er blitt mottatt OG åpnet)
Ingen her ønsker å ta svindlere i forsvar, bare å få fram sannheten. Jeg syns tråden har blitt opplysende i så måte og viser at kritiske spørsmål til alle parter er på sin plass.