Hei,
På vegne av en kamerat er jeg på jakt etter et Skurktur bilde! Om noen skal selge hadde jeg satt pris på tips!
Mvh
Bjørn
Hei,
På vegne av en kamerat er jeg på jakt etter et Skurktur bilde! Om noen skal selge hadde jeg satt pris på tips!
Mvh
Bjørn
Azidops:
Har vært i kontakt med han, og hans bilde er solgt.
Mvh
Jeg har et trykk som vurderes solgt. Send en PM om du er interessert!