Sverre Malling

Bare si fra Virusen, den ble sykt fin. Kan lage en lik til deg hvis du vil

Takk, men jeg bor i Bergen :smiley:

Kule innramminger! Henter mitt i dag hos Kunstverket og så da et leveringsklart et hvor man hadde rammet inn flytende med eikeramme. Det gjorde seg bra det også. Leverer mitt til innramming i morgen, så får jeg gruble litt frem til det.

Jeg så den flytende i eikeramme. Den var fin fin👌

De hadde nå ikke flere moskuser igjen.

Jeg fikk heldigvis tak i den siste, en som ikke hadde hentet sitt , Er så rått det litografiet!

2 Likes

Jonas, hvor stort er bildet når en regner med rammen. Håper jeg har plass på veggen!

En til?

Hei! Ja, jeg fikk tak i ett til gjennom en bekjent :slight_smile:

Sånn er det å være nerd

Hei dere.
Jeg har fått kloa i et Malling-trykk. Det er “Snowblind”, datert 2010 og signert. Det er ikke nummerert og er mindre enn originalen. Er det noen der ute som kjenner til dette trykket? Jeg er interessert i opplaget, hvem som solgte trykket og ev. hva trykket kostet nytt.
Håper noen har gode svar.

1 Like

Noen som kjøpte nye trykket til Malling?

1 Like

Jeg gikk for det :slight_smile:

Hvor mye kosta det?

12k + kunstavgift

1 Like

Noen av dere som har erfaring med å handle fra han fra tidligere? Reserverte et eksemplar, men synes opplegget med henting/levering og betaling var ganske merkelig.

1 Like

Har aldri hørt at noen har hatt negative opplevelser med Malling, har vel gjort det sånn lenge?

Det stemmer nok. Synes bare det var litt spesielt, så tenkte det var greit å høre. Første gang jeg kjøper direkte fra han som du sikkert skjønner :slight_smile:

Hva synes vi om at han gir ut et motiv han identisk har lansert som trykk tidligere?

Det samme gjaldt vel Moskusen? Personlig synes jeg det er en uting. Når det er sagt - trykket er fett - så gratulerer til de som fikk kjøpe (jeg var personlig for sen på avtrekkeren).

1 Like

Veldig små opplag rettferdiggjør mye spør du meg, annen size

Er han ikke litt i startblokka enda og kanskje er interressen mye mer overveldende da han lagde opplag 1. Kan jo således forsvare 40 til, men greit å stoppe med det