Sverre Malling

Nytt trykk på gang

9 Likes

Dokumentaren Moskus - fortelling om et bilde. Er det mulig å se den noe sted? Finner den ikke. Kun vært på kino?

Apropos Malling og moskusen; hva går litoet (ed. 150) for om dagen?

Har ligget et på Finn en stund til 100k uten å bli solgt, han er åpen for bud.

Jeg har registrert to salg på Finn det siste året, de ble lagt ut til 60k og 65k mener jeg, de forsvant fort!

Så vil tippe 65-80k litt avhengig av hvor fort du vil bli kvitt det.

Det skal sies at jeg ikke har innsyn i handelen og vet ikke hva slags avtaler som ble gjort, så kan være de ble solgt for mindre.

1 Like

Mulig det var din annonse, men ble lagt ut ett nytt nå.

75.000,- ble satt som utsolgt etter 14 min!:+1:

Forhåpentligvis kommer det i mai? Gleder meg!

Tror han har mye på gang, utstilling i Miami senere i år.

3 Likes

Utrolig kult! Tror det fort blir kjøp når nye trykket kommer i mai! Sverre er en utrolig dyktig kunstner som kommer til å vokse enormt med årene.

Sverre malling;

Veldig glad for at flere av mine tegninger innkjøpt av British Museum nå planlegges for en større gruppeutstilling i museet.

Denne helgen har jeg besøkt British Museum, og kurator Jennifer Ramkalawon har gitt en entusiastisk innføring i planene for den kommende utstillingen, som vil bestå av verk på papir. Utstillingen er planlagt til 2025.

Det er en stor glede for meg å være en del av British Museums samling, og ikke minst være en del av den kommende utstillingen.

Jeg må si at jeg gleder meg veldig til dette. Mer informasjon kommer.

8 Likes

tror det kommer kanskje flere nye trykk snart har ikke sansen for det referert til i posten her men sett andre verker han jobber på for tiden jeg har mer sansen for

1 Like