Svindeltråden! 🤬

Bare å være obs folkens!
Denne typen svindel er det ikke lette å sikre seg mot! Skummel lesning, men kan muligens spare deg mye penger.
Sjekk alltids en ekstra gang før du betaler noe som helst, uansett!

6 Likes

Viktig info!

Informasjon:

Fikk idag mail fra info@everydaysgallery.art om min interesse for Trude Vikens kunst. Eg har vert i kontakt med dem tidligere og idag fikk en overraskende og hyggelig mail.
De har fått inn noen verk og ønsket å sjekke om eg fortsatt var interessert.

Heldigvis hadde dere her (og via IG) informert meg om denne type svindel tidligere og plukket det opp i mailen. Om dere ikke allerede har sett det selv, så kom mailen fra en “falsk” espostadresse, som har en S for mye i teksten - info@everydaySgallery.art…

Har sendt informasjon til andre kjente og også sendt melding til Everydaygallery og fått svar, så de er på saken. Pass på folkens!

3 Likes

Vil det si de har blitt hacket eller noen som har plukket opp din interesse et annet sted? Ikke bra. Våkent av deg!

1 Like

Trude Viken har et norsk galleri nå. Så du slipper å deale med det skumle utlandet :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Bare ikke bli hacket du da :slightly_smiling_face:

4 Likes

Galleriet har handlet raskt og nå sendt ut mail for å gjøre folk oppmerksomme!

@Gard, har dere noe tilgjengelig eller tenker du på Buer på samme adresse som Trude?

3 Likes

Det kommer noen nyheter fra vår side snart :wink:

4 Likes

Jakter Meadow hf for tiden og oppdaterer enda en svindler her:

Ikke ta kontakt med brukernavnet zzoldtown på EB, det er en fake profil.

Ikke mail med britishedx@aol.com
Ikke mail med macosbey@gmail.com

Dette er svindlere. Det nevnes navn som Eric Osbrey og Correia.

7 Likes

Slenger meg på her, med et råd om å unngå å handle med brukeren “paulknoop” på EB. Begynner å bli et par år siden, men lang historie kort: ble svindlet for ca. 6000 kr.

4 Likes

Mulig dumt spørsmål, men hva er EB?

3 Likes

EBay?

3 Likes

eller expressobeans.com ?

3 Likes

Jeg aner ikke :joy::man_shrugging:t3:

1 Like

Expressobeans :+1:t2:

4 Likes

Har bare hørt at det er dumt å ikke stille spørsmål :blush:

4 Likes

Hehe ja her fikk jeg også ett svar jeg ikke hadde klart å gjette meg til :joy:

1 Like

Stemmer! Expressobeans. Har slått ihjel en del timer på det forumet, mye bra å hente der, både med tanke på kjøp/salg og å innhente kunnskap! Men appellerer tydeligvis til banditter også, så man må bare være forsiktig.

3 Likes

Stemmer, expressobeans er etter min erfaring (5 svindelforsøk) ganske full av banditter. Men man kan komme over ting der også, men vær varsomme er mitt råd :blush:

2 Likes

Han ønsket forskudd av meg og på vipps, da jeg spurte om og få kjøpe akkurat det samme bildet i Februar