TCG tråden

Skulle vi laget en egen tråd med pulls/salg av diverse TCG kort som pokemon og lignende?

Kan jo åpne med dagens åpning av fem pakker :sunglasses:

5 Likes

Litt fra Charizard-samlingen🔥

5 Likes

Ganske rått :star_struck: Må jo få tatt bilde av noe det jeg har også :slight_smile:

2 Likes

Ser 151 serien skyter opp i været i verdi. Må jo være på grunn av leverandøren bare greide å levere rundt 20% av det folk bestilte? Ser alt av 151 er utsolgt med engang!

Men det er jo ikke rart med tanke på nostalgi som bare det med det settet her.

Har selv hamstret inn masse i håp om at det ikke kommer reprint :slight_smile:

Nyankommet i samlingen :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ja, har lagt merke til dette😁
Blir ikke overrasket om de printer mer.

Selv samler jeg i hovedsak på wotc, men noe nyere blir det jo😁

Rått! Venter på 10 stk fra gradering selv :star_struck: Dem der har vel en verdi på 2700 i psa 10 om dagen? Kjøpte alle mine for 400kr per kort :sweat_smile:

1 Like

Gått for base/jungle/fossil selv og 151, neste blir sealed produkter og graderte kort.

1 Like

Litt under tre ja. Får håpe du får noen 10ere tilbake fra den innsendingen :crossed_fingers:t4::blush: 151 er det settet som fikk meg tilbake!

2 Likes

Tru om disse blir like populær om 10-15 år?

Kanskje i PSA 10?:fire::stuck_out_tongue_closed_eyes::sweat_smile:

4 Likes

Man vet aldri, men ikke noe jeg hadde satt pengene mine på :sweat_smile:

erremuli

Ingenting med Sandra som overrasker meg lenger :sweat_smile:

Godt poeng

Venter på noe snadder😌

Sant det! Skal få fikset i morgen :sunglasses:

1 Like

Her er litt av min forseglede samling, resten står i esker. Har så og si ingen graderte kort enda, men er utrolig mange på vei :star_struck:

Fusion strike til venstre er dessverre falske ( forsikring dekket dette heldigvis ) men i pokemon må man være forsiktige med å handle på finn! Om noen har spørsmål før dem kjøper gjerne kontakt noen med god kunnskap som kanskje kan hjelpe dere. Dem gis også bort til dem som har barn som kan destruere dem, da slipper man å kjøpe ekte pakker om det kun er for gøy for å åpne :slight_smile:

6 Likes

Helt rått! Du har en god del snacks der🥰
Hva er boksene til høyre? Er ikke så god på nyere sett osv…

1 Like

151 poster collection. :slight_smile: Kjøpte inn en del av 151 i håp om at det går ut av produksjon :sweat_smile: Men kommer visst noe nytt på nyåret også. Men annet sett enn det jeg har kjøpt visst nok.

1 Like