Vakkert
Åpnet og gradert selv?
Nei, disse ble kjøpt på Spillexpo ![]()
Hvordan graderer man slike kort på en best mulig måte? Noen som har et godt tips? Og som ikke koster skjorta og en halv arm.. ![]()
Nice🥰
Hvis du skal ha PSA er det lettest å gjøre det via en mellommann / butikk som har avtale med PSA.
En som mange her i Norge bruker heter Kent Morgan Storemyr. Du kan kontakte han på Facebook ![]()
Gøy å se pokemon ta av så sinnsykt som det gjør nå!
151 serien gikk jo ut av produksjon nå, så det har tatt helt av også. Håper du ikke har solgt kortet ditt! Grattis med fantastisk investering ![]()
Er det faktisk et “ekte” marked for disse prisene i Norge og noen som faktisk betaler disse summene?
Absolutt. Sjekk ut Pokémons kjøp salg på Facebook, der selges det på auksjoner hver dag forskjellige produkter gjerne litt over og under prisen oppfører hos PriceCharting.
Auksjonen varer alt fra 3t opp til noe dager, spørs på selger. Men det kortet svaret er ja, du får disse prisene i Norge.
Dessverre solgte jeg denne for et år siden. Var rundt 10k. Samler imidlertid på 151 som jeg ser har fått en betydelig oppsving. Elsker det settet. Har både sealed, gradert og raw kort ![]()
151 er ganske hett om dagen det også ja! Så ingen dårlig deal der heller ![]()
Hvordan ser samlingen din ut nå
?
Tja, er en del der
Litt av hvert av graderte kort og sealed samling.
Helt vilt om dagene, 151 går mest sannsynlig ut av print nå i april, derfor det stiger så mye.
Også har vi 30-års-settet som kommer ut i høst![]()
Trådstarter skrev pokemon og eller andre tcg så da sjekker om det er noen som er/var like nerd som meg og drev å spilte Magic the gathering?
kom nettopp over en liten samling med 20 dual fra revised som gikk billig:) så nå har jeg lyst på mer kort. Kun interessert i revised og eldre. Kan bytte i kunst![]()
Noen som har booster bundle (gjerne display) av Paldean Fates til slags?
Noe som fikk tak i Ascended bundles? Jeg har ikke hatt flaks enda, var ca 70-100m med kø da jeg dro innom en butikk på lanseringen ![]()
Man blir aldri for gammel for en ny hobby… ![]()
For en som hadde permer med pokemonkort i 1999 (som moder’n kastet senere) tenker jeg på muligheten for å skaffe meg noen base set-kort fra 1999.
Gitt at jeg kan null og niks om dette markedet tenker jeg det kan være smart å kjøpe graderte kort?
Noen som vil peke meg ut hvor man bør starte?
Ser at kortene som ligger på finn.no er mye dyrere enn markedsverdien oppgitt i PSA-appen (som virker å være basert på masse Ebay-salg).
Tar imot tips og tricks ![]()