TheHashMasks - 16384 unike digitale motiver distribuert via kryptovaluta

https://www.thehashmasks.com

Dette prosjektet kommer dere til å høre om “overalt” om en måneds tid.

TLDR: Du kjøper en “slot”, får et random motiv distribuert 12. februar, hvor sjelden kombinasjon av forskjellige items du får i motivet er random, du kan endre navn på bildet frem til 2031 ved hjelp av tokens du får for å holde det, du kan printe ut bildet og ha på veggen hjemme om du vil, men ditt unike eierskap kan bevises gjennom din privatnøkkel på blokkjeden. Får du en super-sjeldent motiv kan du selvfølgelig selge det online for typ x20-50 det du selv betalte (på f.eks rarible.com).

Dette er er det første virkelig store kunstprosjektet i krypto-spacet, og det kommer kanskje også til å stå igjen som det viktigste av den grunn. Sjekk det ut, og post gjerne her om du kjøper. Spennende å følge med!

1 Like

Hva får deg til å si at man kan få 210-525K for dette på rarible?
Kjenner du til noen av kunstnerene? Et token ligger på ca 10.500,- nå
3020 igjen før prisstigning når dette skrives.

1 Like

Jobber du i salgsavdelingen eller har du noen annen rolle i dette prosjektet? @anon81686001

Kan vi reklamere til deg og få pengene igjen hvis vi ikke oppnår den «forespeilte» 20-50 x avkastningen?

2 Likes

Charles Ponzi ville vært stolt!

5 Likes

Jeg er ikke i tvil om at kunst som NFT kommer til å vokse enormt i år og at noen vil kunne gjøre gode penger på kjøp og salg av NFT. Men der er mange verk der ute som ikke vil få noen som helst verdistigning. Så om du @anon81686001 har stor tro på dette prosjektet, bør du kanskje si litt mer om hvorfor, isteden for å slenge ut slike påstander om gevinst.

1 Like

Jeg ville bare dele et investeringstips her, akkurat som jeg delte om Jackson Casady for omlag halvannet år siden, før prisene hans steg med 400%. Jeg har ihvertfall kjøpt 40 masker, så får vi se hvordan det går. DYOR. Tvi tvi!

Nå har prisene økt til 21800. Jeg ville bare dele et investeringstips her, akkurat som jeg delte om Jackson Casady for omlag halvannet år siden, før prisene hans steg med 400%. Jeg har ihvertfall kjøpt 40 masker, så får vi se hvordan det går. DYOR. Tvi tvi!

Ingen rolle i prosjektet, annet enn at jeg følger med på NFT markedet, og tror det vil blowe opp de neste 20-30 årene.

Du svarer som du har vett til!

Det er ikke et investeringstips når du tallfester avkastninger du aldri i verden kan gå god for. Det er svindel.

6 Likes

La oss holde oss for gode for å angripe enkeltpersoner her.

1 Like

DYOR er en selvfølge. Men lurte på om du hadde noe mer bakgrunn for dine estimater, alltid lurt når store tall legges ut. Som sagt har jeg stor tro på NFT og tror der vill komme mye bra der fremover. Synes bare det er noe uoversiktlig enda.

Nei, tallene jeg oppgir er basert på kjøp og salg på https://opensea.io, f.eks to bilder som heter “Degen” og “100x” som ble kjøpt sammen for 88 ether i går. Det tilsvarer i overkant av 500 000 per bilde.

Jeg tror de fleste skjønner at du har et ønske om å jekke kursen opp nettopp fordi du selv er investert i dette prosjektet. Denne 20-50x selfølgeligheten som du prater om er jo ikke kastet ut for å være jovial, men for å prøve å¨underbygge det kjøpet du selv har gjort.

Ellers har jeg forstått at du er gira, og det er lov. Å være entusiatisk er flott. Men å implisitt prøve å fremstille garantier for en urealisert/urealistisk avkastning er derimot svindel - ref Ponzi referansen. Mulig du bare snubla i ordvalgene dine - og det er helt OK på en mandag morgen.

Lykke til med spekulasjonen din, ikke invester mer enn du har råd til å tape.

2 Likes

Tallene jeg oppga er som sagt basert på nylige salg på Rarible og OpenSea. Det fine med blokkjedetransaksjoner er at det ikke går an å fake en transaksjon, og slippe å forholde seg til at en kunstner/galleri trykker f.eks. 50 E.A og svindler kunstkjøpere. Derfor føler jeg meg mer komfortabel med å kjøpe en NFT enn et fysisk trykk.

Ingen garantier som har blitt gitt her. Kun oppgitt tall basert på historiske salg. Det må vel være lov:) Takk for lykkeønskninger, jeg har samme feeling i magen som første gang jeg kjøpte en original Melgaard, veldig spent!

En selvfølge uten garantier er jo ikke lenger noen selvfølge. Det var det folk reagerte på.

Ellers blir det jo interessant om det i fremtiden blir like stas med en .jpeg på pc`en, som et lerret på veggen. Tiden vil vise - men jeg er skeptisk. I mine øyne er dette primært en ny crypto-valuta.

2 Likes

Jeg tror ikke du forstår konseptet godt nok, dessverre. Man kan selvfølgelig henge motivet på veggen, men “originalen” ligger i en digital lommebok.

Joda, jeg skjønner det godt. Men ingen kunstinteresserte med litt respekt for seg selv vil printe ut en kopi av den virkelige varen, for så å henge den på veggen. Originalen vil alltid være digital.

1 Like