Trykklansering: AFK - Excellent

Noen som har fått noe svar ang pre-sale?

Ingen overraskelse i postkassen min

Nei, ikke ennå.

Nei, og fikk ikke bekreftelse på innsendt skjema heller. Fikk dere andre det?

Du sjekket selvfølgelig spam mappen?

Ja, ingenting. Veldig rart

Jeg fikk heller ikke bekreftelse på mail. Krysser fingrene for at vi får svar ila dagen.

1 Like

Jeg fikk heller ingen bekreftelse på pre-sale. Fikk dog bekreftelse på HF lotteri.

Når fikk dere sendt inn skjema?
Jeg fikk mitt inn litt før 10

Ja, fikk også bekreftelse på HF.
Sendte inn 5 minutter etter kl 9. Fikk mailen kl 9.

Fikk bekreftelse på HF lotteriet jeg og.
Men ingenting på pre-sale. Derfor jeg lurte på om noen andre her hadde fått noe som helst svar eller bekreftelse.

@azidops Gir vel en lyd fra seg når alle de heldige har fått beskjed. :slight_smile:

Sendte inn 09.02. Har heller ikke hørt noe men regner med at det var tidlig nok🤞🏻

Hvordan finner dere ut av dette med pre release? Må man være vip eller noe sånn?

Må bare melde deg på nyhetsbrevet til Gategalleriet, så får du mail på pre sale og lanseringer

Takk :smiling_face_with_three_hearts:

Ser ut til at jeg har vært litt i seneste laget altså…

Datoen ble plutselig endret til 22.nov 11.59 PM

Bare jeg som synes motivet er yalla? :woozy_face:

15 Likes

Har sansen for AFK men dette havner nok ikke på min vegg heller, vil ikke dra det så langt som å kalle det «yalla» da. Digital overvåking og spor vi legger fra oss frivillig/ufrivillig på nettet er det jo det flere kunstnere som har spilt på den siste tiden og det er et viktig tema.

Forøvrig synest jeg det var litt morsom at et trykk med dette budskapet blir pushet på sosiale medier med giveaway mot «likes/tagging», men det kan jo hende at kunsteren har en agenda med dette og bruker den digital informasjonen han får på dette videre for og synliggjøre hvor mye vi er villig til å blotte oss for et gratis trykk…

1 Like