Trykklansering: AFK - Excellent

Tror jeg kjører sort-sort. Er blitt veldig glad i det den siste tiden. Selv om det kanskje er noe kjedelig😊

1 Like

Flytende på sort bakgrunn, klassisk og pent.

3 Likes

Enig med @Gateprofeten er revne kanter på trykket, liker godt flytende da

1 Like

Til info :slight_smile:

2 Likes

Har en Main som jeg gjerne bytter mot purple eller HF… Send pm, så blir vi enige…

Det er vel ingen grunn til å selge dette videre til kostpris? For alt de vet kunne du solgt det rett videre med fortjeneste.

8 Likes

Synes det var spesielt kult hvordan du ønsket meg at bilde mitt tar fyr siden jeg ville heller selge til en som var villig å betale mer enn dobbelt av det du hadde lyst å gi. Og det var etter du mente jeg var bare ut for å flippe kunst og ikke interessert i selve kunsten. Sorry, men det var bare pinlig gjort av deg. :roll_eyes:

5 Likes

Kjøper gjerne en PS5 til kost om noen har :slight_smile:

3 Likes

Jeg tar en ps5 til kost, men kan ikke love at jeg beholder den

4 Likes

Eg tar gjerne PS5 og julebrus saft til kostpris også!

4 Likes

Når er neste saft- Release? Blir det lotteri? Og finnes det eget flipperpoliti for saftflipping?

3 Likes

Bare til informasjon så er overhode ikke denne annonsen min.
Selgeren har bare kopiert min tolkning av verket og presenterer nå det som sin egen i flippeannonsen sin på finn… :-1:

4 Likes

Blir fort sånn når en ny gruppe flippere skal selge noe de ikke vet hva er :stuck_out_tongue:

noen her med en stolen child som kunne vært interessert i bytte med Excellent + mellomlegg?

Edit: i såfall send meg en pm

EDIT: Teksten er nå fjernet…

4 Likes

Hei,

Har alle mottatt bildene sine- de av dere som fikk kjøpt? Jeg fikk kjøpt et main og er trukket penger, men ikke fått bildet tilsendt enda.

Hvor er det kjøpt fra?

Kjøpte fra linken som ble sendt ut av Gategalleriet i forbindelse med pre-sale, men ordrebekreftelsen kom fra afkstreetart shop.

Fikk også kjøpt på pre sale. Printet var lenge på terminal i Oslo, men dukket opp på postkontoret idag. Får håpe ditt også gjør det😉( opprinnelig lev. dato var 1/12).

utroling mange flippere som vant loddtrekning… Litt for rart bilde for min ‘vegg’ må jeg si… har normalt sans for AFK men dette gikk under radaren.