Tuber/Rør til overs?

Hei KV

Er det noen som har tuber/rør liggende som de vil bli kvitt?

Regner med det er flere som rydder i ting nå som dem har litt ekstra tid til overs og kanskje vil bli kvitt noe😊

Rørene vil bli brukt til neste veldedighets auksjon jeg skal holde for Eco Moyo Education Center i Kenya.

2 Likes

Jeg har 3. Bor i Oslo. Funker det?

1 Like

Jeg har en del. Stavanger

Jeg har en del også - i Oslo.

Har også noen i Bergen :blush:

Har også 1 - i Moss :slight_smile:

Tusen takk folkens🙌🏻 Jeg har sendte dere som er villig til å gi fra seg tubene en PM. Om det er flere som har liggende er det bare å sende PM eller kommentere her👆🏻

Har en del i Stavanger

Bumper denne. Et par vennlige personer har tilbudt seg å sende meg rør de ikke skal bruke, men trenger fortsatt mange flere :slight_smile: Ta kontakt om du har noen rør du kan kvitte deg med.

1 Like

Har 4 stk i Bergen.

1 Like

Synes det var litt dårlig respons på denne forespørselen.

Tidligere har jeg kjørt til forskjellige rammemakere i Stavanger å samlet inn rør, men etter å ha flyttet til Nord-Norge er det begrenset med muligheter.

Jeg vil derfor kjøre et lotteri på noe snacks fra samlingen min til de som sender meg rør i denne forbindelse.

1 rør = 1 lodd i lotteriet

Om dette gjør det mer spennende så send meg en PM så kan jeg gi detaljer :slight_smile:

1 Like

Desverre tomt i disse bygge-/på flyttefotdagene. Komme gjerne noe de neste dagene så shipper de rett videre når innholdet er tatt ut :smiley: Skal samle opp til neste gang :stuck_out_tongue_winking_eye::crossed_fingers:

Da her jeg fått noen henvendelser, setter pris på det :slight_smile: Vi er lang fra mål på dette da jeg vanligvis trenger ca 50 rør. Dette er fordi mange kunstnere sender flere verk i ett rør.

Mange rør kan sendes samlet så lenge pakken blir innafor 60 cm x 60 cm x 120 cm og veier under 10 kg. Så jeg vil tippe at 8-9 rør bør gå fint ann å sende som norgespakke for 149kr.

Kan kanskje være mye å be om i disse tider, men kriteriet for å være med i lotteriet er at du selv betaler for frakten.

En vinner vil bli trukket når vi er i mål og premien er en Make Love Mini av Martin Whatson.

Send meg en PM om du er interessert!

6 Likes

Skal sjekke loftet i morgen.tips til pakkemetode?

Dersom flere tenker sende fra Oslo så kan vi evt gå sammen og sende, så blir det kanskje mer aktuelt for dem med bare 1-2 også. Jeg skal sjekke bod men tipper jeg har 3 stk.

1 Like

Du er vel bergenser? Har 4 rør du kan sende for meg om du ønsker ekstra lodd :blush:

2 Likes

Eg har tre stykk i Bergen😊

3 Likes

@Jaakko_Lintunen og @Johanna, kan ikke dere sende meg adressen på PM, så kan jeg ta en kjøretur og plukke opp? har 4 selv.

3 Likes

5 rør funnet på loft. Begynner samling i morgen. Prøver å skaffe 15 rør. Noen flere der ute? Jeg henter!

3 Likes

Elsker iveren!

1 Like