Tuber/Rør til overs?

Send meg adressen
Har muligens 12/13 stk

4 Likes

Tusen takk til dere som stiller opp med rør! Her er en liten tease på noe som kommer ved neste auksjon😊

8 Likes

Etter en lang kveld er alt samlet!

17 Likes

:clap:t3:

Med tungt hjerte doneres min samling av tuber til en god sak :grimacing:

8 Likes

Håper flere kan følge de gode eksemplene over å donere sine rør til en god sak🙌🏻

2 Likes

Og dagens tips noe jeg ikke fulgte :grimacing:
Kjøp Norgespakken hjemme, da er det billigere

1 Like

Hvordan skal det sendes? Haha

1 Like

Tar gjerne en ru de rundt i Oslo området og samler inn tuber.

Støtt opp mot en god sak

Send en PM

1 Like

Da har jeg fått første pakke. Avsender hadde pakket rørene i en søppelsekk så tapet det sammen. Et lite tips om andre skal sende flere rør sammen​:blush::+1:t2:

4 Likes

@Calizto, please ikke beskriv min pakkemetode når du mottar pakken fra meg :scream:

2 Likes

Da har det kommet noen rør til meg og flere er på vei. Er det noen flere som har noen rør og avse? Kjører denne «kampanjen» ut April så trekker vi en vinner av trykket😊

Bidra til en god sak
Rørene deres er verdt 0 kr selv om innholdet i dem var limited, main, A/P, P/P, HC, KV editions

Jeg sender en pakke fra Stavanger ila. uken hvis noen vil hive seg på den forsendelsen.

1 Like

Hvor mange mangler du og i hvilken størrelse trenger du dem i ?

Så lenge rørene er 70-80cm + og med litt tykkelse så er det helt topp😊 Vanskelig å si hvor mange jeg mangler, har ikke et tall på hvor mange verk som skal auksjoneres.

Så lengde: 750 mm, diameter: 60 og 80mm, brune rør produsert av flere lag syrenøytralisert og resirkulert brunt kraftpapir med opptil 2,8 mm godstykkelse vil være bra ?

Jeg er med! Er bortreist, men klar etter helgen. Kan bidra til innsamling om flere i Stavanger området vil bli med.

1 Like

Bestiller opp 75 rør til deg
Det er mitt bidrag til en god sak.
Så kan du ha fokus på auksjonen og ting rundt istedenfor å samle inn rør :+1:t3:

41 Likes

Du er jo helt rå!:raised_hands:t2: Sender deg en pm

1 Like