Tuber/Rør til overs?

Sender i dag, slenger med en god bunke stickers også. Lykke til! :v:

5 Likes

Jeg burde nok ha avviklet dette og trukket en vinner til nå, men det viser seg at @Desperado’s generøse tilbud om å kjøpe et høyt antall rør til dette prosjektet gjorde at andre som skulle sende meg rør lot være.

Nå viser det seg for @Desperado at det ikke var så lett å få tak i gode rør i norge, så det ble lagt på is.

Jeg håper i den anledning at de som har rør liggende tar kontakt med meg så kjører jeg en trekning midt i Juni :slight_smile:

1 Like

Med spesifikasjonene:

så var det mulig, men det var ikke lett iht til spesifikasjonen for tykkelse på 4 mm, ikke bare i Norge, men i utlandet også
Det viser seg at spesialbestillinger krever mer enn 200 rør i bestilling iht emballasje produsenter
Kontaktet GP om å kjøpe de rørene de bruker, men de ville ikke selge
Kontaktet noen gallerier, men de er ikke iht tykkelse
Kontaktet rajapack som tilsynelatende ga meg et tilbud (@Calizto som du fikk mail på) , men de lot være å svare opp i flere uker tross purringer

Så ja, da måtte jeg dessverre kaste inn håndkleet

Hvis noen kjenner til noen som selger med følgende spesifikasjoner, så kjøper jeg gjerne 30 stk til @Calizto

Lengde 100cm
Diameter 13 cm
tykkelse 4 Mm

1 Like

Ser ut som innvendig dia på 10 cm med tykkelse på 2,8 er det største man får her på berget
https://www.rajapack.no/konvolutter-og-pappror/hylser-og-pappror/posthylser-og-lokk/brune-posthylser-rajatube_skuP10X100B.html

Ser ut som det må spesial bestilles

Opptil 7.2 mm godstykkelse

Tubene som @Calizto ønsker er også veldig store. Er det nødvendig med så mange tuber i denne størrelsen? De koster 3 ganger så mye som de jeg bruker som standard for 95% av trykkene, tilsvarende “Dolk” tuber.

1 Like

@Obl, 1000 takk, Helle Papp fikset biffen

@Calizto, da er rør bestilt og bekreftet opp til deg med iht dine spesifikasjoner.
Sjekk PM for noe mer info som trengs

Case closed :grimacing:

8 Likes

Jeg har valgt å avslutte dette nå ettersom @Desperado kom i mål med bestillingen sin.

Jeg har gitt hver enkelt nummer mellom 1-50 fordelt på % av hvor mange rør personen har sendt meg.

For at dette skal bli så tilfeldig som mulig så sender jeg ut numrene de forskjellige har fått tildelt på PM.

Tallet som avgjør om du vinner er siste hovedtall i førstkommende fredags Eurojackpot trekning.

Lykke til :slight_smile:

7 Likes

Da er det bare å gratulere @Desperado som vinner av lotteriet😎 Håper folk synes det var en fair måte dette ble gjort på. @Desperado send meg dine detaljer på PM.

12 Likes

Velfortjent! Lykke til med auksjonen!
Gleder meg til å se hva du har denne gangen.

Bare en tanke til annen gang, elgrossister og vvs-grossister har lange rør som eventuelt kan kuttes opp?

Høres ikke akkurat bærekraftig ut å sende 1000- vis av trykk rundt i avløpsrør.

Ble auksjonen avholdt eller når event. skal den avholdes ?

Det blir innen noen måneder. Følg @ecomoyoauction på instagram eller facebook for updates😊

2 Likes

Nice