UPS Faktura Graffitiprints

Var så heldig å fikk kjøpt meg et print av SNIK Solid Air main fra Graffitiprints.

Nå har jeg fått en tekstmelding fra UPS om å betale 1028kr til dem uten at det står noe om hva jeg betaler for. Etter å ha ringt dem og diskutert litt med dem sier de at de ikke kan generere en faktura eller et skriv som sier hva det er, men at jeg må betale for det da det er “import taxes”. Skal ikke kjøp hos Graffitiprints i hovedsak være fritatt fra MVA, eller tar jeg helt feil her og bør betale?

Noen som har noen tips til hva som kan gjøres, eller om det finnes noen tråder her inne om dette fra før som jeg ikke finner :smiley: Takk på forhånd!

3 Likes

Diskutert mye her tidligere.

5 Likes

Tråd kan lukkes.

Uvitenheten skyldes UPS sin forferdelige måte å informere hva slags forsendelse det tilhørte. Dessverre kom fakturaen samtidig som graffitiprints opprettet sendingsnummer noe som gjorde at jeg trodde det var tilknyttet det. Etter 5 telefonsamtaler med UPS informerte de meg endelig at det var i tråd med kjøp fra PichiAvo tilbake i november. Det er vell også feil fra UPS / tolletaten sin side da Orphic Hymn to Poseidon var ed 300.

1 Like