Mye snadder her!
Blir gøy å se hvordan salget går!
Lykke til!
Witchdoktor - har du rydda i boden? 
Bare et spørsmål;
I tillegg til tilslagssummen, betaler du 25% som inkluderer salær og mva. For billedkunst inkluderer dette også 5% kunstavgift.
Menes det med dette at 5% kunstavgift er inkludert i de 25% salær/mva?
Så et tilslag på 100k = 125K eller 125K+5% kunstavgift?
I wish - fantastisk mye kult her, well done @Kunstveggen og alle involverte. Gleder meg, blir et bud eller 10 her ser jeg
Fantastisk bra åpning, samt høyt kunnskapsnivå og gode innspill av @Gulosten og @JonasLeborg! Vel gjennomført!
Enig! Dette var veldig bra. For en utrolig samling av urban kunst, det så jo helt fantastisk ut. Ble blåst av banen av variasjonen og nivået på mange av verkene. Mye som frister, må nok tilbake og se enda en gang 
Til dere som har vært og sett, hvilket verk syntes dere var finest, skilte seg mest ut, overrasket dere mest og hvilket bilde kunne dere tenkt dere?
Bistår Blomqvist/Kunstveggen med frakt til andre byer eller må man ordne det selv?
På noen objekter står det objektet kan ikke sendes i posten.
Er det 5min sniper på auksjonen?
Jeg har prøvd å se etter vilkår og regler men fant ikke info. Kan noen være snill å legge ut link hvis dere har den lett tilgjengelig?
25% inkl kunstavgift ja, så i ditt eksempel 125k.
Blomqvist har mye erfaring med frakt, kontakt på forsendelse@blomqvist.no, det ordner de.
Tusen takk til alle som har kommet med positive tilbakemeldinger - det er gøy når mye arbeid ender med noe folk setter pris på!
4 min sniper om det er disse reglene som gjelder.
Du har selvfølgelig helt rett
Ved bud innenfor auksjonens siste fire minutter, vil auksjonen automatisk forlenges med fire minutter. Dette for å unngå bud i siste sekund. Forlengelsen fortsetter til det er oppnådd en vinner.
Hyggelig artikkel i DN, takk for alle positive tilbakemeldinger - vi er veldig fornøyde med kvaliteten på utstillingen og auksjonen - anbefaler alle å ta turen innom Blomqvist enten du skal by eller bare vil se 
Veldig hyggelig å prate med flere av dere på åpningen i går også!
Var innom å kikket nå, utrolig gøy!
Mange flotte detaljer, og til og med kona syns det var skikkelig gøy (riktig nok mye annet gøy i lokalene også)!
Var å tittet nå selv! Kjempekult å se så mye variert utrban kunst samlet under ett tak!
Blir morro å følge auksjonen videre online! 
Masse kudos til alle innvolverte!
Kunne tenkt meg denne 

Ja denne har det kommet bud på så da er det bare å hive seg med. Om du ikke allerede har budt 

Skjønner at de fleste vil spille med korta tett til brystet men hadde vært spennende å høre hvilke verk dere likte og som skilte seg ut