Lover å ikke si noe

Ser ut som om de som byr om kapp på Making a Martyr har glemt å kikke på finn.no 
Dette som er skummelt med auksjoner- at man blir revet med og skal vinne 
Synes noen av pøbel og dolk var fristende. Mushroom f.eks. Men hvordan utviklingen der har gått vet jeg ikke. Har ikke fulgt med! 
Dro litt på smilebåndet da jeg så denne 

Har og siklet på den samme 

Neida, lykke til alle sammen! 
Prøver å finne auksjonen på Blomquist men finner ikke annet enn en død link? Eneste muligheten er å finne linken du la ut i denne tråden 57 svar 
Er det bare meg, eller er det noe dere kan fikse?
Ellers er den bannern her på kunstveggen en fin inngang.
Må dog si at Blomquist sine sider hadde hatt godt av en liten overhaling. Litt filter og sortering hadde jo vært kjærkomment
Lenken her funker (nå) for meg:
https://www.blomqvist.no/mobile/Nettauksjon/Kommende-spesialauksjoner
Du kan også gå til Blomqvist.no, nettauksjon, og så trykke på “Urban Kunst” så er du inne i riktig kategori.
Ja, det er den jeg mener i screenshotten… får ikke klikka pånn
Takk, nå ble det bare 3 svar

Banner? Hvor?
Edit: fant den, den store Blomquist bannern dekka forr
Tror nok han mente det store blomqvistbanneret😅 Men takk for at du påpekte død link på oversikten til Blomqvist, det er nå fikset.

Hva tenker folk her om prisene på Pøbel og Dolk?
Om prisene står uendret når hammeren faller har noen kanskje gjort et røverkjøp. Men jeg mistenker at folk venter litt. De vil ikke starte en budkrig for tidlig. Det er jo også så mange verk tilgjengelig at kanskje noen håper verk skal gå under radaren til folk når kappløpet starter.
Pøbel og Dolk sine verk er etter min mening priset litt lavt for øyeblikket.
Enig med deg, spesielt disse 1/1, 1/3, 1/5 verkene (Pøbel). Om man legger til avgifter på disse, med utgangspunkt i utropspris, så er man ikke langt unna kostpris.