Urban kunstauksjon - 10 - 22. november 2021 - Blomqvist + Kunstveggen

Tipper han har en kundekrets/personer/samlere som får tillgang til spesielle utgaver.

Kan det være “Petter, Oslo, Norway” ?

22 Likes

Joakim Ojanen - Twins on a roll
image

Veldig kul denne også! :slight_smile:

4 Likes

Dette er mine favoritter, ikoniske verk :slight_smile:

Todd James

Paul Insect

6 Likes

Jaja, fint jeg begynner å gå tom for plass og penger (hei kryptokjøp). Men kanskje det blir noe læll…?

2 Likes

Det har kommet inn bud på litt over 70 verk foreløpig.

Jeg er litt overrasket over at det ikke er mer interesse i bildene av Pøbel, men jeg ser for meg at det kanskje kommer mer mot slutten av auksjonstiden. Flere av disse verkene jeg ikke visste at fantes engang før vi fikk de inn.

5 Likes

Tipper det kommer en haug med bud mot slutten :slight_smile:

4 Likes

Hvor mange verk er det totalt?

3 Likes

Denne høvdingen på 200x150 er en Legendary Collector Item for DDD fans. :drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

10 Likes

162 verk totalt

1 Like

80 bud nå :blush: Blir gøy å følge innspurten! God helg!

2 Likes

Fortsatt 3 døgn og noen timer igjen. Mye fint igjen!

2 Likes

Er ikke alt fortsatt igjen? :slight_smile:

1 Like

Haha, touche. Jo alt er igjen, men ikke uten bud!:v:

4 Likes

Jeg regner med det eksploderer på enkelte av verkene når fristen nærmer seg. Det er flere av objektene her som ligger ute til en grei pris slik ting er nå.

2 Likes

Håper det. Spent på om vi har et sterkt nok marked i Norge til å få solgt trykk av Banksy, det ville vært rått

Sjekka akkurat opp i ett bud jeg har som høyest på en av verkene nå (ikke Banksy trykk), det er vel sånn at jeg får beskjed om jeg blir overbydd eller?

2 Likes

Det mener jeg ja. Men jeg må innrømme at jeg ikke er veldig kjent med systemene til BQ. Kan sjekke det opp og komme tilbake til deg. Og så er det heldigvis 4min sniper beskyttelse mot slutten.

1 Like

Ja, du får det. Men de havner ofte i spamfolderen først.

7 Likes

Du kom meg i forkjøpet, men ja, varsel på mail om du er overbydd. Skal melde videre at det havner i spamfolder

4 Likes