"Vandal King" by DOT DOT DOT

Kan bekrefte at Vandal King ser meget bra ut Live. Tror det blir rift om disse printene da DDD er ganske så poppis utenlands. Ble fortalt at DOT fikk en sønn rett før han laget dette motivet. Noen andre som har hørt det ?
Ligger ved bilde av favoritthjørnet i stuen.

Lykke til i morgen.

7 Likes

Henger disse veldig høyt eller er døråpningen til kjøkkenet lav?

Er vel ikke riktige tråden for om bilder henger høyt eller lavt #Itspersonal, kan ta d på bakrommet…

2 Likes

Synes det er bra de har økt antall prints, beholt samme pris og at formatet er noe større enn de forrige. Håper det blir solgt mange til utlandet og at jeg endelig får tak i et… Har aldri klart å få tak i et DOT print på drop… :santa:

1 Like

Jeg er enig med deg @Olando. Synes heller ikke det ser særlig bra ut. Akkurat som detaljene er utydelige, er det en prest som holder gutten? Canvaset ser mye bedre ut.

Men smak og behag! Lykke til på slippet i morgen, håper dere får det dere vil! Håper DDD selger ut raskt.

1 Like

Kanskje du også har laseroperert øynene som meg @Virus ? Hehe neida smaken er som baken, hadde vært kjedelig hvis alle syntes nøyaktig det samme var kult. Lykke til i morgen til alle som prøver seg!

Ombestemte meg jeg, ble en blå, endelig et enkelt slipp :smile:

Ble en Mint på meg!! Endelig gikk det min vei :smiley:

Fikk meg den roaa jeg ønsket meg:-) deilig å ikke måtte trykke seg ihjel.

Ble en mint her og :slight_smile:

Ble blå på meg og. Gleder meg til å se hvordan det ser ut.

Gikk veien for meg også i dag. Ny eier av pink Vandal King. :smile:

Det gikk veien det, så da er en rosa på vei i posten om ikke lenge.

1 Like

Rosa på meg.
Likte godt den svarte også, men ble for lik Dolk Crown som vil henge i nærheten :smile:

Rosa på meg også, men gunnet egentlig for en ap

Ble en AP på meg :slight_smile:

1 Like

Yes, endelig - etter null treff på de to siste SC-slippene… AP til meg :smile:

2 Likes

Tydeligvis ikke utsolgt på Finn. Dog en litt annen pris…

“Utsolgt på ti sekunder da den ble gitt ut” den ble gitt ut for ti sekunder siden :stuck_out_tongue: kan no ha anstendighet nok til å vente til man mottar trykket før man slenger seg på finn…

Kjøpte mitt etter 30 min, så var nok ikke utsolgt på ti sekunder :stuck_out_tongue: