"Vandal King" by DOT DOT DOT

Ja, det reagerer jeg også på. Hvem er det som slår til på en slik handel når den som selger ikke en gang har fått varen han/hun selger? Kjøper man for å selge kan man i det minste vente en ukes tid. :smile:

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å flippe dette trykket, tar man scream og theft til ettertanke er det nok en del flippere som brenner inne med dette trykket. Om så skjer så tilpass til dem.

Gratulerer alle som fikk et trykk :slight_smile:

2 Likes

“Trykket ble utsolgt på 5 sekunder under lansering i går.”

Som regel så dukker det opp et trykk eller to igjen etter noen minutter, da noen angrer kjøpet, ikke har dekning eller av andre grunner ikke får gjennomført kjøpet.
Trykkene var derimot utilgjengelige etter få sekund.

Ble en mint på meg, hva slags ramme skal dere ha?

1 Like

Ettersom det ble en rosa som ikke passer inn i stua havner den nok i en hvit ramme med utskjæringer og en dobbel passbatout over sengen :wink:

“make me a baby”

1 Like

Hehehe, Mja er ikke helt der… Ville egentlig ha en svart en :angel:

Hvis noen glapp så er det noen her:

Pris er noe over release men slik er det jo…

Er ganske sikker på at flere ‘gallerier’ / utsalgssteder har allerede fått sin andel. Galleri Geo kommer nok snart og, så vent så slipper dere evt mva :wink: ( evt send de en mld om deres utsalgspris først )

Fineart la den vel ut for noen dager siden også

Fikk en rosa men var ute etter mint så vist noen vil bytte er det bare og si ifra :slight_smile:

ble blått her :slight_smile:
passer bra med Handgun i samme farge

Der kom GalleriGeo med sine; 5000,-

Alle fargene unntatt AP.

Noen av dere som har fått printet? Jeg har ikke mottatt sende info engang. :stuck_out_tongue:

Ingenting her i alle fall.

De ble sendt fra POS morgenen den 18ende, så burde dukke opp ganske snarlig hos folk :smile:

4 Likes

Hentet mitt på posten i går :grinning:

Fant hentelapp i postkassen når jeg kom hjem fra jobb i dag :smiley:

Samme her. Nå er det rett til innramming imorgen :slight_smile: