Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Jeg og Martin Whatson arrangerte tidligere i år en auksjon for Eco Moyo Education Center i Kenya. Dette er en skole for foreldreløse og fattige barn.

Vi er i full gang med å kontakte kunstnere og gallerier for en ny auksjonsrunde på nyåret. Det er i skrivende stund 25 kunstnere og gallerier som har sakt seg villige til å donere noe til denne auksjonen, og jeg regner med det vil bli enda flere.

Jeg ønsker ikke å legge ut mer informasjon om hvem som er med enda, men hvis det er noen dere mener jeg bør kontakte setter jeg pris på om dere sender meg en PM :slight_smile:

Mer informasjon vil komme etterhvert i denne tråden, jeg vil også prøve å holde dere oppdatert underveis i auksjonen.

Forrige gang vi gjorde dette samlet vi inn 160.000kr til disse barna.

Dere kan lese mer om skolen HER eller på facebook siden deres HER

Mvh

Fredrik

Spennende. Ønsker dere lykke til med auksjonen!

Takk for det @makristensen :slight_smile:

Lykke til Fredrik og Martin!
Krysser fingrene for ny rekord (:thumbsup:

Tusen takk @Peder :sunglasses:

Her er en liten teaser på en av auksjonsobjektene dere kan forvente at vil komme :slight_smile:

Følg gjerne @Ecomoyoauction på instagram for updates!

Her kommer en teaser til på hva som vil komme :slight_smile:

Ben Eine - Tenderloin A-Z

Studio Archive 1/1

Donert av Goldmark Atlelier

Det er ikke lenge igjen nå til auksjonen begynner.

Sørg for å følge auksjonen på Instagram

Denne kommer også på auksjonen :slight_smile:

Katrin Fridriks - Noble Awakening

Kunstveggen! Her kommer en av verkene Graffitiprints har donert til auksjonen.

SNIK x Martin Whatson - Souls Apart Collab

Følg oss på instagram for all info :slight_smile:

Spennende! :relaxed:

Dette er en original donert av Axel Void fra showet Mediocre i Buenos Aires. Denne er et samarbeid med en kunstner som heter JAZ.

Ble invitert hjem til Axel i November når jeg var i Miami for Art Basel, fikk da også med meg dette til auksjonen. Svært hyggelig mann og ikke minst dyktig.

Hei folkens!

Her kommer bilde av verket vår gode venn DOT DOT DOT har donert :slight_smile:

“End of era”

Hadde håpet på litt mer action i denne tråden. Dette blir nok ikke siste gangen jeg gjør dette, så kom gjerne med kunstnere jeg burde ha med neste gang osv. Tar også mot både ris og ros :slight_smile:

Sykt bra jobba av deg og alle som donerer. Mye bra kunst som gir penger til en god sak!

Veldig bra. Skal være med å pushe prisen høyt på
flere av disse godbitene. :slight_smile:

Når og hvor kan ma by på disse sakene? :slight_smile:

Jeg starter auksjonen nå ganske tidlig i Februar, hvor det blir kommer det informasjon om :slight_smile:

Neste ut er dette verket donert av Louis Masai, den er rammet inn og klar for en vegg :slight_smile:

Her kommer et trykk fra Yash, Stockholm basert kunstner som jeg nylig ble gjort oppmerksom på. Synes han lager noen kule vegger :slight_smile:

SNIK - “What your soul sings” original på lerret. Donert av generøse Giancarlo på Graffitiprints.

Martin Whatson har donert en serie med originaler på papp, her er en av dem🐯