Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Original på lerret, donert av Dotmasters😊

5 Likes

God helg folkens! Her er en til original på papp donert av Martin Whatson :slight_smile:

12 Likes

Original på lerret donert av Pure Evil🙏🏻

10 Likes

Sector 9 longboard malt av Martin Whartson :v:

11 Likes

Original på lerret donert av Kunstrasen :grin:

2 Likes

Martin Whatson - “Dancer White” Test Proof 1/1, donert av Graffitiprints :sunglasses:

Auksjon starter denne uken på Ebay, mer info kommer. Følg oss også på Instagram

13 Likes

Handfinished trykk med navnet “Ice Diamond”, donert av AFK :slight_smile:

9 Likes

Super sjelden Sandra Chevrier x Martin Whatson - Dark Heart Collab, donert av Sandra Chevrier og COA Gallery :heart_eyes:

15 Likes

Jeg har startet å legge ut på Ebay vil fortsette utover kvelden til alt ligger ute :slight_smile:

Følg auksjonen HER :sunglasses:

7 Likes

Kult å finne en Tabby der :slight_smile: Mange fantastisk flotte originaler eller one-off trykk, så dette blir moro! :slight_smile:

Herlig initiativ og bra kvalitet på utvalget. Jeg skal ihvertfall bidra til at dere får inn cash. Ikke sikkert jeg ender opp med det jeg vil, men da har dere ihvertfall fått en bra pris :ok_hand:

3 Likes

Takk Gromsen :slight_smile: Håper dette blir bra!

Veldig mye spennende her. Veldig. Enda mer spennende å se hva prisene stopper på :flushed:

1 Like

Imponerende opplegg Calizto :slight_smile:

1 Like

Auksjoner er alltid gøy! Skal se om jeg hiver meg på. De Dark Heart var flotte i alle fall.

1 Like

Takk alle sammen for fine ord😊 Kjekt å gjøre dette når d går så bra! Ser flere av dere er inne å byr, det setter jeg virkelig pris på😊

Vi har allerede passert summen vi fikk i fjor, så dette går virkelig veien.

Peace & Love✌🏻️

7 Likes

Det går unna! (Håper i mitt stille sinn at Noble Awakening holder seg innenfor min price range…:innocent:

Er klar for å bruke litt penger. Mye kult. Går alt av pengene direkte til prosjektet?

1 Like

Det har jeg lagt merke til :wink: 100% av det som er igjen etter at Ebay har tatt sin % andel, går til skolen :slight_smile:

5 Likes

Kanskje dumt spørsmål, men ser at et bilde blir sendt fra Storbritannia. Regner med at man da må betale moms??

1 Like