Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Ja, du må regne med å betale moms.

1 Like

Om man vinner å bor i Stavanger e det vel mulig å hente printene :wink:

Tror mye av det blir sendt rett fra artisten.

Det jeg har her i Stavanger kan selvfølgelig hentes hos meg :slight_smile: Men som @Pinkerton skriver, er det endel som blir sendt ut av den som har donert verket :slight_smile:

1 Like

Til deres opplysning har auksjonen passert $30.000 :slight_smile: Takk til alle dere som er med å bidrar!

7 Likes

Hei.
Ser at det ligger to forskjellige “spacers for framing” hvit og svart. Lurer litt på forskjellen og hvilke bilder til Whatson i auksjonen som kler svart og hvilke kler hvit?

Det er bare hvilken farge spacerne var før Martin malte dem. Jeg har hvite i hvit ramme, og svarte i svart ramme.

6 Likes

Imponerende opplegg! Ser ut som om dere får inn mye penger til et godt formål!

1 Like

Nærmer seg slutten av alle auksjonene nå :slight_smile: Klikk HER hvis du vil inn å se en siste gang før det er for seint :wink:

3 Likes

Ser ut til at dere får veldig gode resultater. Gratulerer på forhånd. Dessverre for min del ble det ikke mulighet å gå for noen av de denne gangen.

Ble litt høye priser for min del, men det er jo bare bra i denne sammenhengen!

Har fått bidrat med å få pushet prisene litt opp i hvert fall.

2 Likes

Super bra tiltak! Gratulerer så mye med vellykket auksjon😊 Helt ville priser på Whatson. Tydlig vis poppis over grensen. Ref: Dancer

1 Like

Veldig bra. Gratulerer så mye. Får vi vite hvor mye det ble til slutt? :slight_smile:

Gratulere, meget bra tiltak :slight_smile: Printet jeg øsnket meg ble tatt ifra meg i siste sekund :rage:

Gratulerer med en meget vellykket auksjon :slight_smile:

Noen som fikk med seg hva Martin Whatson sin Dancer gikk for?

$4250 tror jeg. MW er i vinden :slight_smile:

$4250 gikk Dancer for ja. Equilibrium derimot gikk for hele $5600!

Såpass ja! Et fantastisk bilde, så ikke overraskende at prisen har skutt litt i været der…

Ja, men equilibrium er et lerret… og merket A/P Eco Moyo hvis jeg husker rett… ganske spesielt… flott pris ja :slight_smile:

2 Likes