Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Det hele endte på 405.000 NOK, men så skal Ebay/Paypal ha sin del av det :slight_smile: Takk til alle dere som var med på dette, tok jo helt av på slutten her :pray:

28 Likes

Kan du si noe om fordeling av hvor bildene havnet i verden @Calizto?

Sikkert flere som syns det er interessant å høre litt om interessen for de ulike kunstnerne rundt i verden, eller om det kun er oss i lille Norge som liker disse kunstnerne :scream:

De havnet over hele verden :slight_smile:

Svært få av verkene havnet i Norge, mye mindre enn hva jeg hadde forventet faktisk. Mesteparten gikk til USA, men har også sendt til Australia, Canada, Kuwait, Forente Arabiske Emirater, England, Japan og flere jeg ikke kommer på i farten.

Vet dere hvor mye styr det er å sende til utlandet? Jeg blir svett! Trykk er greit, men når det plutselig er lerreter eller innrammede verk med litt vekt og størrelse blir det noe helt annet.

Bare to pakker igjen som må sendes nå :slight_smile:

Peace out!

17 Likes

Ja, dessverre tjente vel også Ebay fett på dette her. Solgte et trykk der for noen måneder siden, og 10-15% forsvant jo bare i gebyrer/ avgifter til både Ebay og PayPal.

Men, men - godt jobbet! Står respekt av arbeidet til dere alle som står bak både idéen og gjennomføringen.

Ja, dessverre er det slikt :frowning: Men til fordel så får man trafikken som er på Ebay, tror ikke jeg hadde oppnådd samme summen dersom jeg hadde brukt en annen auksjons side. “Biddingowl” som jeg brukte forrige gang tok 5%, der kom også paypal oppå igjen, så var vel 7-8% til sammen.

Jeg kom frem til at Ebay er det beste alternativet for å oppnå mest mulig :slight_smile:

3 Likes

Kanskje ikke veldig overraskende at mye går til USA med tanke på valutakursen. Hadde det vært for et par år siden når dollaren stod i 6 kr å noe hadde nok flere verk havnet i Norge🤑

Da begynner det å nærme seg en ny runde med auksjoner til inntekt for Eco Moyo Education Center i Kenya :slight_smile:

Så i den anledning vil jeg dele en link med dere,hvor dere kan melde dere på nyhetsbrevet.

Vil komme med flere detaljer etterhvert :slight_smile:

Linken finner du HER

19 Likes

Dette blir spennende.
Alltid mye flott på disse auksjonene deres!

2 Likes

Dette blir bra! Om jeg ikke ender opp med noe skal jeg ihvertfall bidra med bud for å få mest mulig til en god sak! Lykke til!

1 Like

Her kommer en liten teaser for Eco Moyo Auction som starter snart :slight_smile:

Pez - Hope Scotch

Donert av Graffitiprints

28 Likes

Kult! Gleder meg til å se utvalget

Tenkte jeg skulle prøve, så langt det lar seg gjøre å poste en av de objektene som kommer for auksjon hver dag fram til det starter.

Så her kommer en teaser til :slight_smile:

Nuno Viegas - “Paper Plane I”
Original på lerret

Dette er Nuno’s aller første papirfly.

13 Likes

Når starter auksjonene ? vil det bli mange auksjoner på en gang eller gitt ut med jevne mellomrom?

Jeg vil komme med nærmere informasjon om dette senere, men skal prøve å spre dem litt i år :slight_smile: I fjor kom budene så fort, så måtte bare pøse ut alt før kontoen overskred grensen som er satt til $ 5.000, det vil si at jeg ikke kan legge ut flere auksjoner hvis at de auksjonene jeg har startet har til sammen passert $ 5.000 i bud. Så i år kommer ikke nøyaktig informasjon før de er i gang, men de varer i 10 dager, så tror alle interesserte skal få muligheten til å legge inn bud :slight_smile:

6 Likes

takk for svar. Håper dere får masse penger til en god sak!

Her kommer dagens høydepunkt :slight_smile:

Ernest Zacharevic - No Fly Zone Handfinished variant

Donert av Ernest

23 Likes

Her er dagens preview :slight_smile: ha en strålende lørdags kveld!

Martin Whatson - Chinook Hearts (Dirty Studio Proof)

Donert av The Last Kitchen Printhouse

16 Likes

Neste ut er Roamcouch - Midnight Recital

Donert av Roamcouch

Meld dere opp til nyhetsbrev HER, hvis dere vil vite når auksjonen starter :slight_smile:

11 Likes

Dagens!

Banksy - Soup Can Poster, donert av UAA medlem :slight_smile:

22 Likes

Som vanlig er det flere norske kunstnere som er med å bidrar, her er et trykk donert av Atle Østrem :slight_smile:

Meld deg opp til nyhetsbrev HER, å vær den første som får beskjed når auksjonen har startet.

13 Likes