Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Neste ut er en original på papp fra Martin Whatson, i år som i fjor har Martin laget 3 forskjellige originaler på papp til auksjonen, her er en av dem :slight_smile:

16 Likes

Her kommer en godbit fra den portugisiske kunstneren ADD FUEL :relaxed:

Meld deg opp til nyhetsbrev HER :slight_smile:

8 Likes

Her er en liten teaser på hva Sandra Chevrier og COA Gallery har donert til auksjonen :slight_smile: Ha en fin fredags kveld!

7 Likes

Sett igang! Vil begynne å by på Chinook hearts :heart_eyes:

1 Like

Når det gjelder Chinook Hearts, så er den dessverre ikke helt “mint”. Man kan si at den har litt sjarm og historie etter den har ligget å slengt i studioet til The Last Kitchen i Thailand i flere år. Den er flat å alt det der, men har noen flekker og en brett oppe i høyre hjørne. Dette vil komme frem når den blir lagt ut :slight_smile:

Men setter pris på at du kommenterer, blir mye en veis kommunikasjon i denne tråden :thinking:

Da kan jeg bidra til flerveis kommunikasjon at du har fått inn utrolig mye flott og gjør en sinnsyk innsats @Calizto!! Kudos

Takk for det @Ross😊 Det er mange godbiter igjen😉

1 Like

Husker at mine første kjøp var når dere kjørte auksjon via http://www.biddingowl.com - kult å ta snipe det siste sekundet​:joy: Alle :+1: opp for jobben

Ja, det var første året vi holdt auksjonen der :slight_smile: Kan vel si at det har vært vellykket så langt, så håper det blir en suksess i år også!

1 Like

Siden det ikke er så alt for lenge til auksjonen starter, så skal jeg prøve å poste to verk som kommer for salg hver dag fremover. Dagens første er AFK - Stolen Child Handfinished :slight_smile:

7 Likes

Hvor stor er denne? :slight_smile:

Det er den lille varianten som er 50 cm x 70 cm :slight_smile:

1 Like

70x100

Sorry… My bad.

Tidligere har jeg på auksjonen solgt et par sett med Whatson «spacers» avstandslister for innramming. Det vil jeg ikke gjøre denne gangen, men om noen er interessert, så ta kontakt på PM😊

2 Likes

Dagens #2 er et originalverk donert av talentfulle Faith XLVII. Her er en liten teaser :slight_smile:

4 Likes

Dagens første blir en original på papp som heter “Rider” fra Martin Whatson :slight_smile:

11 Likes

Dagens siste er en original fra Louis Masai :frog:

Vil du vite når auksjonen starter? Meld deg opp til nyhetsbrev HER :slight_smile:

15 Likes

Dagens første preview er en original på papir fra NAFIR :+1:

15 Likes

Den var humor :rofl:

1 Like