Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Ihvertfall humor at den har fått 11👍

Da skal jeg være den kjipe på festen og påpeke at det er :heart: ikke :+1:

:see_no_evil:

1 Like

Da kan vi jo like greit se hvor mange likes denne originalen på papp fra Kunstrasen kan få :slight_smile: #like4like

12 Likes

“Same shit. Different wrapping” som de sier vel?:grin: Beklager avsporingen.

1 Like

Avsporing er kunst.

Har jeg ikke sett hun der skrive på en annen vegg?

God morgen! Her er noe detaljer på et trykk donert av Graffitiprints, “Sunday Girl” av Prefab77

Auksjonen starter en dag i denne uken :v:

8 Likes

Når er siste mulighet for å donere bort noe?

Siste mulighet har i grunn passert, men kan la seg gjøre på visse primisser😊 Hvis ikke, så kommer det alltids en auksjon ved et senere tidspunkt. Tenker du å donere selv eller for en kunstner? Send meg en pm, så tar vi det der.

Aaaight – sjekker opp og melder ifra om jeg får tak i noe :dove:

2 Likes

Kan være jeg har gått glipp av noe, så beklager på forskudd. Men har disse bildene du har lenket allerede blitt auksjonert bort eller hvor skjer dette, ebay? Er på mailista men har ikke fått noe informasjon hvor og når disse tar sted :sweat_smile:

Det er jeg som skal beklage om jeg ikke har vært tydelig nok. Alt jeg har postet i det siste vil komme ut ganske snart, å du vil få nyhetsbrev løpet av uken😊

1 Like

Takk for svar igjen :relaxed:

Her er et sett med Martin Whatson - Son of man mini trykk som vil komme for auksjon senere denne uken :slight_smile: Dette settet er også donert fra Graffitiprints

:sunglasses:

8 Likes

Hei,
Hvor er disse auksjonene?

1 Like

Det vil du få beskjed om i nyhetsbrevet løpet av uken😊

Auksjonen er en dag nærmere og her er dagens første preview :slight_smile:

Fanakapan - HOPE Handfinished A/P

Donert av Fanakapan

4 Likes

Er du klar for runde 2 @Dani :muscle:

2 Likes

Født klar, @Peder :facepunch:

3 Likes

Skolen har “Eco” i navnet. Betyr det at elevene utsettes for ideologisk påvirkning? I så fall bør dette opplyses om før folk inviteres til å støtte prosjektet.