Whatson hos GP - 12 timers open edition

12 timer open edition. Spennende!

4 Likes

1 Like

1 Like

image

1 Like

Hva tenker dere ?

2 Likes

Snork. Men ok, kan gi det vekk i gave.

3 Likes

Ikke signerte, men lav inngangspris. Mest spent på hvor mange de selger.

2 Likes

Full moms i tillegg?

2 Likes

Blir det nok.

1 Like

Er dette interessant for folk? Føler dette er maks melking av MW.

5 Likes

GP trenger å spe på litt for å klare omsetningsmålene for året.

Fra “spøk” til revolver. Jeg syntes ikke det er spesielt interessant, syntes også prisen er høy for å være en open edition. Har dog troen på at de kommer til å få solgt en GOD del.

2 Likes

Føler de bommer litt med begrepene også. Timed release er liksom ikke d samme som open edition? Jeg mener at om det hadde vært en timed release kunne man i d minste ha nummerert dem?

8 Likes

Allerede møkk som nå blir til diaree :grimacing:

1 Like

Jeg liker det med stigen. Det er sikkert ansett som melking, men det er også tilgjengelig uten at det er en vill pris. For folk som vil ha det på veggen er det et pluss, men det er sikkert ikke et eventyr for flippere.

7 Likes

Blir same som Kaws “Open Edition”.
Kan hende dei printe ut det same igjen til sommaren.

2 Likes

Helt enig. Høy pris for open edition og det blir sikkert solgt hinsides mange.

1 Like

Nei dette var ikke veldig interessant. Melking av amerikanere dette :upside_down_face:. God jul

Noe stiv pris for en open edition, men for en som har vært gira på en MW lenge uten å kunne ta seg råd til en av de større trykkene er dette en god inngang.
Liker også formatet 50x25, litt lettere å få plass til når alle vegger er fylt fra før av

4 Likes

Er virkelig ikke disse bildene interessante kun pga de ikke er signert? Forstår jeg riktig?

En fin mulighet til å få en eller to av MW som ikke er for dyre :slight_smile:

6 Likes