Whatson hos GP - 12 timers open edition

Er dette en «open edition» av noe han har tidligere laget på lerret? :thinking:

1 Like

Kjøpte , men klarte ikke å finne roen. Kansellerte kjøpet.

3 Likes

Mye negativ respons her… skulle likt å sett signatur og nummerering selv, men det er absolutt ikke noe som stopper meg i å kjøpe. Prisen syntes jeg var absolutt fin med tanke på hva man må betale for å kjøpe noe på gråmarkedet.

+2 på meg!
Gleder meg til å få de opp.

9 Likes

Skulle vært interessant å visst hva MW/GP sitter igjen med netto etter denne releasen😆

De har no vertfall solgt 3k+ så pæng blir det nok til GP, MW og de som kjøpte og vil selge videre til de som valgte og ikke kjøpe denne gang.
GP og MW driver butikk, så at de tjener peng på det de driver med er jo bra tenker jeg.
Er alltid haters and lovers uansett hvordan det blir gjort.
Vi er heldigvis ikke tvunget til kjøp så det er ganske fritt valg tenker no jeg. Samtidig må folk få ytre sine meninger på godt og vondt. :slight_smile:

5 Likes

Joda jeg er for så vidt enig med deg i det meste du skriver, men vet ikke helt om jeg kjøper historien om at «vi ville alle skulle få en fair sjanse til å kjøpe disse printene» derav min kommentar. Om folk velger å kjøpe eller ikke får være opp til den enkelte, tror det finnes gode argumenter for og i mot som denne tråden viser. Kan forstå skeptikere like mye som jeg forstår de som kjøper uten å nøle.

1 Like

Synes det er bra at MW saturerer markedet med mer trykk slik at prisene hans generelt kan komme ned til et mer fornuftig nivå. Tilbud og etterspørsel funker på alt.

2 Likes

3 Likes
3 Likes

CEO av Whatson faktisk, den var ny :blush:

3 Likes

… kanskje greit med en CEO, kunne overstyrt min CFO i spørsmål om kunstinnkjøp :thinking:

7 Likes

Ser ut til å være slettet nå? :crazy_face:

1 Like

Hvilken pris hadde Finn-annonsen?

Og til deg som skrev at det finnes haters og lovers overalt. Det å ikke være direkte positiv til et trykk som er usignert og unummererte for noe som blir godt over 2500,- føler jeg ikke er «hatete» i det hele tatt.

10 000kr

4 Likes

Noen som har fått noen sporing på disse ennå…? Evt mottatt print?

Ser enkelte deles mottatt på insta osv…

På min ordre står det fremdeles;
« Your order is confirmed

We’ve accepted your order, and we’re getting it ready. Come back to this page for updates on your shipment status.»

Ser ut som de blir sendt uten sporing. Flere på Fans of Martin Whatson gruppa på FB som har mottatt og skriver at de bare dukket opp

3 Likes

Jeg mente å lese at det ville ta 5-6 uker før de var klar for sending… men det er sikkert “max ventetid”? ikke rart det om det skal trykkes X antall tusen av hver av dem (noen som vet antall?)…

Please Note that Prints will start to ship in January and may take up to 4-6 weeks from order date.

3 Likes

Hvor mange ble printet av hver versjon? Noen som vet?

GP vil ikke oppgi dette og sier at de heller ikke kommer til oppgi dette i fremtiden. Det spekuleres dog i at det er printet opp i størrelsesorden 2500 til 3000 av hver utgave. Dette er gjort basert på bestillingsnummer som er gjort rett etter at releasen ble tilgjengelig og bestillingsnummer fra personer som bestilte tett opp mot at tidsfristen gikk ut. Dette er jo igjen veldig avhengig av hvor mange som bestilte begge printene. Anslaget forutsetter visst nok at de fleste besilte begge.

2 Likes

Merkelig Når de tar nesten 450kr for mini tube forventer jeg sporing. Her kan mange “forsvinne” underveis.

3 Likes