Nå sier jeg ikke at det gjelder noen spesifikt, men mange får helt angst av å tenke på at markedet generelt eller for enkeltkunstnere svinger litt. Det er jo helt naturlig. Dersom troen på Dolk er urokkelig er jo disse svingningene nedover en velsignelse. Det er da man kan gjøre kupp og kjøpe seg opp.
12 000 for Zooicide illustrerer muligens poenget mitt over… jeg tror iallefall det har vært dyrere før.
http://banksyforum.proboards.com/thread/138247/sale-dolk-zooicide
Har du spurt han hva han skal ha? Står vel bare hva han betalte.
Det står 1050 pund i tittelen på salgsannonsen.
ikke alt som vises på mobil
Tror dere ikke dette henger sammen med at det har vært lite aktivitet fra Dolk i det siste? Markedet er rett å slett litt avventende.
Er ikke markedet generelt litt tregt om dagen? Dolk tror jeg tar nye steg i tiden som kommer. 
Ting går hvertfall i “riktig” retning for mitt vedkommende. Håper fremdeles å finne Zooicide til 10’ en eller dag i tiden som kommer.
Har vært sånn en stund nå virker det som. Det vil nok snu straks mr. Dolk finner på noe nytt sprell.
Det klør etter å kommentere utsagnene, men terapauten/psykologen/elskerinnen min anbefaler meg å la være.
Tøffel 
Tuller…
Bare prøver å trekke litt. Morsommere med litt diskusjon 
Er vel naturlig at det svinger litt, tror folk er blitt mer bevist på hva dem vil ha.
Hva ville svarene vært dersom tråden het Dolk på gallerier?
Har inntrykk av at flere er interessert i gatekunst, og for mange er Dolk synonymt med dette.
Ser fineart har 0 Dolk på lerret igjen, ikke lenge siden dem hadde 7-8 stk.
Lå en god del lerreter på finn for noen mnd siden, nå er det 0
Ja, det med de lerretene på fineart var merlkelig. Ikke tale om at de har solgt dem alle!
Gallerier setter neppe ned prisene før de eventuelt brenner inne med arbeider som MÅ selges.
Nei det har de nok ikke. Det å fiktivt strupe markedet skaper etterspørsel. Samme som ventelister på klokker som man like godt kunne solgt over disk til kunden med en gang.
Vet det er feil tråd, men er det noen som klarer å sende PM/ kontakte andre brukere i BF? Jeg må hele veien logge meg inn på nytt og/ eller blir kastet ut. Klarer heller ikke å kommentere andres innlegg.
Hvis jeg hadde hatt et galleri med Dolk lerreter, og visste at det var noe nytt på vei, like rundt hjørnet. Så ville jeg valgt å legge dem til side, og tenkt at stor publisitet rundt nye verk vil trekke Dolk i sin helhet opp i pris. 
Når markedet dipper er det bare å hamstre…er det ikke det de anbefaler ? 
Var på Fineart for 2 uker siden. Da hang det 3 lerreter der. Var visst ikke stor interesse for dem. Fikk beskjed at folk heller investerte i akvareller av Bjarne Melgaard i den prisklassen.
Jeg må desverre si at jeg har mistet troen på Dolk. Jeg mener det er lenge siden Dolk solgte bilder fordi man likte bildene. Det virker som at alle trodde det var en gullgruve - at man kunne kjøpe ett bilde av han så selge det for en formue like etter. Illusjonen brast og det er ikke like opplagt at det er en god investering.
Om prisene halveres fra de prisene Dolk omsettes for idag - tror jeg likevel det er en dårlig butikk.
Dolk om 10 år = verdiløst.
Alle dere som har mange bilder av dolk vil selvfølgelig ikke være med på å snakke markedet ned.
I begynnelsen så kjøpte jeg Dolk fordi det var noe nytt,spennende og Banksy aktig til overkommelige priser. Jeg likte bildene og kjøpte for å ha på veggen. Jeg hadde ingen planer om å selge - tanken på at bildet var en investering var ikke der. Etter vært har alt fokuse fjernet seg fra bildet/ motivet og over på hva bildet er verdt og jeg må innrømme at de siste bildene jeg kjøpte av dolk ble kun kjøpt fordi jeg tenkte at markedet var umettelig og hvis ikke jeg ville selge så kunne mine barn en gang selge for fantasi priser.
Fikk jeg besøk før kunne folk si : Fett bilde- det var kult.
Nå er det mere sånn: E det Dolk du har på veggen? Hvor mye er det verdt? Hva betalte du?
Eller egentlig sier de nå:Hvor er alle dolk bildene dine?Solgt de?
Jepp! Jeg ble lei.
Eller… jeg har ett bilde igjen- så hvis noen ønsker å " investere" så har jeg en original som selges under kost - tenker jeg må bli kvitt det før det blir helt verdiløst…