Dolk på Finn.no

Plot twist: Jeppsen ER dolk.

3 Likes

Elsker dialogen med deg selv jeppsen. Lekent :blush:

2 Likes

Høres mer ut som du solgte alle Dolkene og livredd for å måtte leve resten av livet med angeren :slight_smile:

Dolk kommer nå

4 Likes

Bra salgsinnlegg!

1 Like

Med et bilde lagt ved er det sikkert lettere å bli kvitt :wink: Jeg ble i alle fall nysgjerrig!

Dolk er vel det største pseudonymet vi har i Norge for streetart så det er mangen som “løfter” annonsen sin på andre ting ved å tagge dolk…

Handler vel ikke om å løfte annonsen, jo flere tags man had med dolk sandra ddd osv jo større sannsynlighet er det at anonnsen din blir vist når man egentlig søker på noe annet…

Carcrush kanskje? Passer med tidligere annonse:)

2 Likes

Vi snakker om samme tingen…

Hehe ok, da så :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeg har fått mange henvendelser på PM så interessen for Dolk er fremdeles stor ser det ut til…Bildet jeg har er Carcrush i 25 ed. Det er en original men jeg sa aldri at det var snakk om ett lerret…

Nope! Du tar feil.Bryr meg egentlig ikke om Dolk faller eller synker i pris i framtiden…Jeg har rett og slett mistet interessen for han. Det var mye kjekkere i begynnelsen da jeg kjøpte det jeg likte uten en eneste tanke om framtidig profitt.
Jeg har ingen planer om å tjene på en hobby - da er det ikke hobby lenger.
Nå kjøper jeg fine figurer og gjenstander i keramikk/ stein- garantert at jeg aldri får pengene igjen for de - dårlig butikk med andre ord - men veldig kjekt!

Hva om Dolk slår an med den nye retningen han vil gå? Eller om det går dårlig? Jeg vil no tro de gamle verkene som har gjort at dolk er blitt til den han er, vil forsatt være meget interessant for folk flest uansett.

For alt jeg vet så er det genial kunst…Men det gir meg ingenting! Ferdig bøffet street art?Hehe… Alvorlig talt…Jeg er nok ikke smart nok til å forstå det. Men liker at han har bevegd seg vekk fra sjablonger for det synes jeg begynner å bli kjedelig nå.

Med mindre jeg har misforstått er de gamle stensilene han gjør abstrakt bare en del av denne “ventefilmen” han har skapt for oss (som kan sees som et eget kunstverk i seg selv?) fra firkantene på bygg, videre til kastet lerret, gamle fotografi osv. Det blir (og sikkert allerede er) abstrakt kunst, ikke ferdig bøffet street art, tror jeg, hehe :wink:

1 Like

Hehe
I rest my case!
Men for all del- kom gjerne med en forklaring på hvorfor dette er bra!
Anyone?

1 Like

Det er jo det ingen som har sagt det er bra, som jeg har hørt. Men hvorfor kvitte seg med alt av dolk pga han har ett trykk med buff og ett canvas?

Gutta bare å slappe av med tanke på Dolk. Han har ikke ligget på latsiden og det kommer snart noe nytt som ser fantastisk ut!

13 Likes

Det er godt at noen andre sier det, jeg har fått munnkurv:)

4 Likes