HammER Tråden

Hei Netron :slightly_smiling_face: Å lage kunst er kun en hobby for meg, noe jeg virkelig liker å drive med. Att folk vil ha min kunst på veggene sine syns jeg jo er helt vanvittig kult :slightly_smiling_face: Du kan jo si at det er en ting som driver meg videre :slightly_smiling_face::+1:t2:Intensjonen når jeg begynte var ikke penger i det hele tatt, jeg lagde bilder til venner og kjente. Etter hvert så har det jo blitt en del forespørsler fra folk om jeg selger bildene. Så da har jeg sånn smått begynt å selge, men jeg blir ikke rik på bildene min, men jeg klarer kanskje å dekke forbruksmateriell og diverse. Er jo moro visst jeg og klarer å skape noe nytt, :slightly_smiling_face: Men det finst sikkert kunstnere der ute og i Norge for den del som har samme stil som meg :slightly_smiling_face:Men dere her inne har mye mer peiling på va som finst der ute enn det jeg har, så visst det er noe som er veldig likt så vil jeg gjerne vite det :blush::+1:t2: Håper dette var ett greitt svar på det du spør om

6 Likes

Kult at du deler, syntes du er flink.
Og enda bedre blir det helt sikkert om du kommer med noe som ikke har hvert brukt mye før.
Elementer som har en tendens til å dukke opp litt for ofte for min del er: Barn med våpen, bandanaer og finlanshetter.

Fortsett gjerne å dele:-)

Stå på @HammER ! Kjør på og finn din egen ting​:blush::blush:

3 Likes

Takk for d :blush: Ja er enig med deg i at dette er elementer vi ser veldig ofte i denne kunstformen :+1:t2: Jeg skal ta tilbakemeldinger til meg :slightly_smiling_face::+1:t2: Ja jeg kommer til å fortsette å dele det jeg gjør gjennom denne tråden, syns det er veldig greitt å få ærlig og konstruktiv kritikk på det jeg gjør :slightly_smiling_face::+1:t2:

5 Likes

Fikk gleden av å ramme inn dette nydelige trykket i dag😍 håp for denne nybegynneren her😊

20 Likes

Bare glede seg til dette ny trykket kommer for salg😍

15 Likes

11 Likes

Nyeste bildet «PANdemIC»

10 Likes

5 Likes

HerO black & white edition

10 Likes

HerO B&W edition er tilgjengelig her: https://attframeitrammeservice.vpweb.no/apps/webstore/products/show/8174355

Mye potensiale her! Skulle gjerne hatt herO bildet på veggen, men finner bare b&w edition for salg… Ellers skulle jeg gjerne sett en litt mindre og mer personlig signatur på bildene😉

1 Like

Takk for det Kirsti :blush: Vi hadde nettopp en dialog på Finn​:slightly_smiling_face::+1:t2: Det med signaturen har jeg tatt til meg​:blush::+1:t2: Har gjort den en del mindre på de nyeste bildene mine :slightly_smiling_face::+1:t2:

1 Like

25 Likes

kjøper glatt president-bildet! :slight_smile:

3 Likes

Like også presidentbildet! :blush::ok_hand:t2:

2 Likes

Meget bra :ok_hand:t3::slightly_smiling_face:

1 Like

https://kagalleri.no/brand/hammer_art/

2 Likes

Veldig bra utvikling her.

6 Likes

Takk :+1:t2:

1 Like