HammER Tråden

19 Likes

Kjempefint😍 Nydelige farger!

2 Likes

14 Likes

Kommer dette for salg, og hvor?

1 Like

Hei :slightly_smiling_face: Begge disse kommer for salg etterhvert, har ikke bestemt tidspunkt for release enda, men det blir på nyåret engang. Disse og en del annet kommer for salg på min nettside som er under produksjon , Frame it og KA galleriet. Orginaler på disse motivene kommer på en salgsutstilling jeg skal ha den 30 Januar i regi av KA galleriet i Bergen , blir og en del annet nytt som kommer på den utstillingen. Trykkene på disse kommer i etterkant av salgsutstillingen.

8 Likes

Sånn kan en av de vi har for salg se ut når det er ferdig innrammet😍

3 Likes

«Monkey Business» På 100x80 lerret

24 Likes

Da var nyeste bildet «Stairway to heaven» ferdig :+1:t2:

16 Likes

Nytt lerret ferdig sprayet «Sharing» :sunglasses::+1:t2:

10 Likes

Synes du lager mye bra. Stå på. Monkey B. tipper jeg flere ville vært interessert i.

4 Likes

Takk for det :blush: MB kommer på canvas iløpet av uka regner jeg med, men da svart på hvitt :slightly_smiling_face::+1:t2:

8 Likes

Der mottok HammER 2000 private meldinger :joy::joy::clinking_glasses:

5 Likes

Å for de som liker det HammER holder på med er jo denne utsillingen noen man bør få med seg🙌

MB på lerret kunne jeg lett hatt!

2 Likes

Enig. Dette blir bare min mening men jeg synes stilen kan minne mye om gatekunst fra tiden Dolk opererte i gatebilde. Litt sånn tilbake til røttene. Noe jeg synes er forfriskende. Har blitt litt for mye blomster og ballonger de siste årene. HammER er virkelig et friskt pust innen sjangeren og jeg håper han fortsetter med sitt. Måtte det dukke opp mange stikk i bybilde fremover. :slight_smile:

11 Likes

Helt enig!
Sikkert mange som kunne tenkt seg den!

1 Like

Stemmer for print!:innocent:

2 Likes

Heilt enig med din oppsummering!

Dette kunne eg godt tenkt meg på veggen sjølv! Helst lerret

2 Likes

14 Likes

Nærmer seg slutten på å kalle seg nybegynner no. HammER kjører sin første solo utstilling på KA galleri i Bergen i morgen. Å her er det mye å glede seg over😍 Håper at vi sees der🙌

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=907711103102525&id=425422261331414&ref=content_filter

4 Likes