HammER Tråden

7 Likes

12 Likes

Gratulerer med første solo utstilling HammER. Har både familie og venner som har tatt turen innom mens jeg sitter fast på østlandet. Det ryktes også at det er blitt handlet. Så da er det flere verk som havner hos oss. :slight_smile: Er fornøyd med den.

2 Likes

Flere som har vært aktiv her:-)

5 Likes

MB Lerret bestilt👌🏼

5 Likes

La inn en bestilling på et grå et jeg også. Gleder meg til å få det på veggen! Bra arbeid.

4 Likes

Gratulerer. Både min bror og jeg har gått for samme. :slight_smile: :smiley: Broderen kjøpte også trykk når han først var innom.

Han kunne fortelle at det kom et eldre par å kjøpte fem verk når han var der. Så virker til at HammER faller i smak hos folk. Moro!

5 Likes

skal nedover selv, håper det er flere MB lerret.

2 Likes

Takk for det, kjekt å høre :sweat_smile:

3 Likes

Jeg tok siste grå selv, var litt frem og tilbake på om hvit eller grå var riktig.

3 Likes

Jeg gikk for hvit! Close call🙂

For dere som har sikret dere MB, så er dette ett alternativ om dere ønsker og ha list på det.

7 Likes

Går alt som planlagt får jeg mitt overlevert i helgen. Dvs. Da blir det mellomlagret til jeg kommer meg over til Bergen, men lagret trygt hos gamlingene. Hva med dere andre. Begynt å få verkene på veggen?

1 Like

Så langt er mitt kommet :rofl:

9 Likes

Er du fornøyd med verket? :slight_smile: Jeg går å tygger på hvor jeg skal la det henge.

1 Like

Veldig. Litt pinglete “ramme” men det får jeg leve med.

1 Like

Blir bunn solid med ramme på😊

1 Like

Ja jeg vurderer innramming. Det kan jo ikke koste så veldig mye uten glass. Er vel glasset som er dyrest? :slight_smile:

2 Likes

I denne størrelsen er som oftest glasset den største utgiften ja.

1 Like

Jeg bestilte en grå MB på nett med frakt, men ikke hørt noe enda. Dukker vel plutselig opp ser jeg for meg.

1 Like