Jason Boyd KinsellađŸ€˜

Til dere som har fÄtt skadet trykk. Har dere fÄtt noe mer info?

3 Likes

Har fÄtt beskjed pÄ epost om at det blir «re-editioning» av trykket mitt. Vet ikke akkurat hva det innebÊrer

1 Like

Ikke et pip hos meg


2 Likes

Regner med at du da fÄr et nytt trykk m/samme nr. mot at du sender det «Þdelagte» trykket i retur. Evt sender han bilder av at trykket ditt er makulert.

3 Likes

Skrev til de pĂ„ insta og fikk svar pĂ„ mail, prĂžv Ă„ sjekk spam😊

Hmm kanskje en av de her? :stuck_out_tongue:

SpÞk til side, sÄ fikk jeg svar pÄ IG at de skulle ta kontakt. Regner med de ordner opp, bare gode erfaringer med Unit London gjengen.

2 Likes

Fikk en mail pÄ fredag etter Ä ha sendt dem en Mail med bilder og melding pÄ IG. Fikk som svar at de ser pÄ lÞsning. Har prÞvd Ä spÞrre hva jeg gjÞr med trykket som er skadet. Om de skal ha det i retur eller om det skal makuleres og de sender et nytt trykk. Har ikke hÞrt noe siden.

Unit/Institut ordner nok opp men hadde hÄpet at de var litt mer pÄ ballen. Rask kommunikasjon, en god og rask lÞsning pÄ problemet. Samt samme informasjon til alle som har sendt dem en mail om Þdelagt trykk. Ødelagte trykk er kjedelig for alle parter.

Mulig det bare jeg som er krevende og forventer for mye :sweat_smile:

2 Likes

Fikk svar pÄ IG nÄ. Fikk beskjed om Ä rive det i stykker og sende dem et bilde. De sender et nytt trykk snart sto det.

3 Likes

Fikk en Mail nÄ:

Hi xxxxx,

Thank you for sending the image through.

We are currently working with our printers to re-edition your print, please bear with us as we get it sorted for you. Once we have the new print ready to dispatch we will be in touch to provide you with tracking details.

Best wishes and thank you again for your patience,

xxxxxx

3 Likes

Oppdatering:
I am delighted to say that we are underway with the re-editioning process and expect that your replacement will be ready to dispatch on the week of the 18th of October. Once ready, the print will be flat-packed to ensure it’s safe transit and we will provide you with tracking details so that you may keep a close eye on your new piece.

2 Likes

Fikk samme beskjed nÄ. :slight_smile:

4 Likes

Noen som har mottatt nytt trykk? Fikk selv beskjed at nytt trykk skulle sendes forrige uke. NĂ„r jeg etterspurte tracking sa de at de var fri for papir og at det derfor ikke var sendt. Opplever hele greia som ganske useriĂžst og med lite informasjon/oppdatering underveis.

1 Like

Fikk en Mail pÄ fredag:

Hi Xxxxx

I hope that you are well and that you have had a good week so far!

I am just getting in touch as unfortunately, the studio has experienced some further delays due to a shortage of paper (this has been a knock on effect from the national fuel shortage in the UK) and we are still waiting on production to be completed. Please accept our sincerest apologies regarding this and please be assured that we are doing our utmost to get your re-editioned print to you as soon as possible.

We are waiting for an update from our paper suppliers regarding a timeframe for delivery and should know more by early next week. We will keep you informed of any new developments and if you have any questions in the meantime, please do not hesitate to let us know.

Thank you for your patience and I hope that you have a lovely weekend!

Best wishes,

1 Like

Noen som har hĂžrt noe mer?

HÞrte ikke noe mer begynnelsen av forrige uke. Sendte dem derfor en Mail pÄ fredag. Har gÄtt en uke men har ikke hÞrt noe mer fra dem. Ganske useriÞst hele opplegget.

Fikk dette svaret 4.11:

Please accept our sincere apologies in the delay, we are working to get your re-editioned print to you as soon as we can.

Due to the previously mentioned paper shortage which caused a delay in production of the print, we are currently expecting to receive the print at the gallery next week and will keep you informed once we have it ready to dispatch to you.

1 Like

Takk @AndreasJ! FÄr hÄpe de klarer Ä levere fÞr jul.

1 Like

Oppdatering 15.11:

Hi xxxx

I’m reaching out with an update on your re-editioned print, as you’re aware the studio had experienced delays due to a national shortage of paper, however I can confirm that your print has now been produced and is being sent to Jason Boyd Kinsella to be hand-signed and re-editioned.

4 Likes

Mens vi andre venter pÄ trykkene vÄres. Hvordan har dere som har rammet inn deres trykk gjort det?

Litt inspirasjon som jeg fant pÄ IG:
https://www.instagram.com/p/CW-m8pFAEmL/?utm_medium=copy_link



https://www.instagram.com/p/CW_iIjYI1tj/?utm_medium=copy_link


https://www.instagram.com/p/CUvwe28r5pJ/?utm_medium=copy_link

2 Likes

Sendte en melding til Jason pĂ„ insta idag og han var ikke kjent med at det skulle signeres noen trykk. Han tok selv kontakt med galleriet for Ă„ fĂ„ avklart saken, sĂ„ fĂ„r vi se hva som skjer​:sleeping::sleeping: SĂ„ har egentlig ikke vĂŠrt noen som helst fremgang siste mnd, selv om de informerte om at trykkene var produsert og pĂ„ vei til signering

Sendte purring i gÄr kveld selv til Institut. Blir spennende Ä se hva de svarer(hvis de svarer).