Jason Boyd Kinsella🤘

Sendte på torsdag, ikke fått svar

Holder Jason Boyd Kinsella fortsatt til i Oslo?
Er det mulig å hente trykket hos han bare i Oslo istedenfor å sende det tilbake til Institut for å sende dem til Norge igjen.

2 Likes

Holdt til i Oslo tidligere i år hvertfall

Takk @AndreasJ. Prøver å sende han en melding på IG.

3 Likes

Fikk tilbakemelding om at det var mulig å hente trykket i Oslo når det er klart. Når det blir vet jeg ikke. Har ikke fått noe tilbakemelding på det.

Oppdaterer når jeg vet mer.

1 Like

Halvt år på å fikse erstatningstrykk? Hva - skal han finne opp papiret på nytt eller?

1 Like

Kan nesten begynne å lure når det har vært så mange unnskyldninger fra Institut. Siste beskjeden for 4uker siden var at trykkene var produsert ferdig og blir sendt til kunstner for signering. Kunne sikkert sendt de jorden rundt et par ganger på denne tiden.

Virker som det ble litt fortgang nå som kunstner fikk vite hva som skjer.

Sendte Institut en melding på IG og fikk svar nå om at trykkene vil være hos JBK denne uken for signering og re-Edition. Trykkene vil bli sendt til kundene første/andre uken i Januar når de åpner igjen.
Har bedt om å få hente det denne eller neste uke sånn at vi slipper unødvendig transport tilbake til UK og så sende det til Oslo igjen. Venter på bekreftelse fra Institut og JBK.

1 Like

Da har jeg endelig fått nytt trykk. Ble hentet på Studioet til JBK. Veldig hyggelig å få muligheten til se noen nye verk som han skal stille ut til våren :slight_smile:

14 Likes

Fikk du ta bilder??

Nei. Var hemmelig. Han kommer til å dele mer på sin Instagram etter hvert :slight_smile:

4 Likes

Endelig fikk jeg også mitt trykk, men ble raskt skuffa da jeg åpna opp og så disse stripene…

Hva gjør man når sånt skjer?

Da reklamerer man :slightly_smiling_face:

Ja, men man får vel da ikke nytt verk? Bare noen kroner tilbake? Potensielt store økonomiske tap da dersom verket blir veldig verdifullt på sikt?

Kunstner har ofte ekstra trykk som ikke er nummerert enda. Vanlig å destruere skadet trykk, for å nummerere et nytt trykk med samme nummer som gis som kompensasjon.

3 Likes

https://www.phillips.com/detail/jason-boyd-kinsella/HK010222/263

Ikke stol på priser du ser på auksjonssider. Han kommer til temaet ved 1:30.

https://youtu.be/C13t8xXw8-c

2 Likes

Federico🙌🏽
Fantastisk fyr og en av de få å lytte til om du ønsker info/tips som ikke er kjøpt og betalt.
Anbefales på det sterkeste.

2 Likes