Jason Boyd KinsellađŸ€˜

Sendte pÄ torsdag, ikke fÄtt svar

Holder Jason Boyd Kinsella fortsatt til i Oslo?
Er det mulig Ă„ hente trykket hos han bare i Oslo istedenfor Ă„ sende det tilbake til Institut for Ă„ sende dem til Norge igjen.

2 Likes

Holdt til i Oslo tidligere i Ă„r hvertfall

Takk @AndreasJ. PrÞver Ä sende han en melding pÄ IG.

3 Likes

Fikk tilbakemelding om at det var mulig Ä hente trykket i Oslo nÄr det er klart. NÄr det blir vet jeg ikke. Har ikke fÄtt noe tilbakemelding pÄ det.

Oppdaterer nÄr jeg vet mer.

1 Like

Halvt Är pÄ Ä fikse erstatningstrykk? Hva - skal han finne opp papiret pÄ nytt eller?

1 Like

Kan nesten begynne Ä lure nÄr det har vÊrt sÄ mange unnskyldninger fra Institut. Siste beskjeden for 4uker siden var at trykkene var produsert ferdig og blir sendt til kunstner for signering. Kunne sikkert sendt de jorden rundt et par ganger pÄ denne tiden.

Virker som det ble litt fortgang nÄ som kunstner fikk vite hva som skjer.

Sendte Institut en melding pÄ IG og fikk svar nÄ om at trykkene vil vÊre hos JBK denne uken for signering og re-Edition. Trykkene vil bli sendt til kundene fÞrste/andre uken i Januar nÄr de Äpner igjen.
Har bedt om Ä fÄ hente det denne eller neste uke sÄnn at vi slipper unÞdvendig transport tilbake til UK og sÄ sende det til Oslo igjen. Venter pÄ bekreftelse fra Institut og JBK.

1 Like

Da har jeg endelig fÄtt nytt trykk. Ble hentet pÄ Studioet til JBK. Veldig hyggelig Ä fÄ muligheten til se noen nye verk som han skal stille ut til vÄren :slight_smile:

14 Likes

Fikk du ta bilder??

Nei. Var hemmelig. Han kommer til Ä dele mer pÄ sin Instagram etter hvert :slight_smile:

4 Likes

Endelig fikk jeg ogsÄ mitt trykk, men ble raskt skuffa da jeg Äpna opp og sÄ disse stripene


Hva gjÞr man nÄr sÄnt skjer?

Da reklamerer man :slightly_smiling_face:

Ja, men man fÄr vel da ikke nytt verk? Bare noen kroner tilbake? Potensielt store Þkonomiske tap da dersom verket blir veldig verdifullt pÄ sikt?

Kunstner har ofte ekstra trykk som ikke er nummerert enda. Vanlig Ă„ destruere skadet trykk, for Ă„ nummerere et nytt trykk med samme nummer som gis som kompensasjon.

3 Likes

https://www.phillips.com/detail/jason-boyd-kinsella/HK010222/263

1 Like

Ikke stol pÄ priser du ser pÄ auksjonssider. Han kommer til temaet ved 1:30.

https://youtu.be/C13t8xXw8-c

2 Likes

FedericođŸ™ŒđŸœ
Fantastisk fyr og en av de fÄ Ä lytte til om du Þnsker info/tips som ikke er kjÞpt og betalt.
Anbefales pÄ det sterkeste.

2 Likes

SÄ nettopp at han skal ha utstilling med Murakami pÄ Perrotin :clap: (i Dubai vel og merke
)

Hyggelig Ă„ se at sĂ„ mange kunstnere stĂžtter opp Dubai, sympatisk landđŸ‘đŸ»

1 Like