Er det noen som kjenner til Arne Stømne
Og er det andre som har et eller flere bilder fra han?
Han har egentlig en spennende livs historie og hvordan han ble kunstner. Jeg kjenner kanskje denne ekstra godt da det var onkelen til min mor.
Er det noen som kjenner til Arne Stømne
Og er det andre som har et eller flere bilder fra han?
Han har egentlig en spennende livs historie og hvordan han ble kunstner. Jeg kjenner kanskje denne ekstra godt da det var onkelen til min mor.
Hei,
Arvet noen bilder fra besteforeldre som ikke lever lengre. Noe som vet hva disse kan være verdt, og eventuelt er interessert i å kjøpe de? Kunstner og motiv burde komme frem fra bildene.
Kun kvalifisert gjetning basert på marked og historiske auksjonstilslag:
Det sagt, vil kunst som dette alltid ha den verdi folk er villig til å betale. Bodøgaard er imidlertid en svært ettertraktet kunstner, og oppnår gode priser på auksjoner. Vurder et auksjonshus hva angår dette bildet.
Takk for kvalifisert gjetting Morten. Det er i hvert fall et godt utgangspunkt:).
Eivind
Hei! Noen som kan hjelpe med dette? Har ingen detaljer og klarer ikke tyde noen signatur, mulig det står LK med blyant i nedre venstre hjørne… setter stor pris på om noen kjenner navnet på kunstneren.
Mye lik kunst av Sylvain Coulombe. Hans bilder har ofte en flerdelt bakgrunn(i 2 eller flere farger) som også “skjærer igjennom” motivet som ofte er ansikterSylvain Coulombe
Fantastisk! Det ser virkelig sånn ut. Mange takk for hjelpen
Fikk dette bildet i gave i 2012, men kan ikke huske eller finne ut navnet til kunstneren. Kanskje noen kan hjelpe?
Tipper vedkommende er dansk eller norsk.