Sandra Chevrier - release

Den så smekker ut! Grattis!!

2 Likes

Snart starter vel rushet på finn.no og.

Kjøpt av GP

Jeg ville eksprimentert litt med den der, kanskje prøvd på en “lightbox” ramme :slight_smile:

Den var sykt pen!

Noen som har fått fra coa?

1 Like

Fikk hentelapp i posten nå, kjøpte fra COA.

1 Like

Yummie… hentelapp fra coa var et ukjent phenomena… Har alltid levert på døra her :frowning: dhl?

Ingenting fra COA, enda. Krysser fingrene for imorgen.

Hmm… Mulig det er falsk alarm, har også bestilt et annet trykk, så kan hende det er det som har dukket opp… Dette er en vanlig postsending.

1 Like

Ramme inn akrylen? Klarer den seg ikke fint uten ramme?

Hentet den på posten i dag, har ikke fått åpnet den enda.

Lekkert… Gratulerer. Ser veldig bra ut.

Usikker på hva det gjør med kvaliteten på sikt. Vil tro den er bedre beskyttet med en ramme? Men den er utrolig fin med mye detaljer så den ville klart seg helt fint uten.

Jeg vet ikke om de har noe lag med akryl som beskytter utenpå trykket, men det er ikke unormalt. Jeg vet heller ikke hvor slitesterkt akryl er, så skal vel ikke uttale meg om hvor mye risiko det er. Men jeg ville vurdert noe ala dette: http://www.idekor.no/produkter/accessories/idekor-avstandsfester-baerende.html

Pakket om regular-versjonen av Collaben i dag. Den var rett og slett nydelig!

10 Likes

De så jo meget bra ut, bare spor til å sette den inn i. 51 kroner slår en dyr ramme også :grin:

håper min kommer før jeg reiser på ferie slik at jeg slipper at den sendes i retur…

Blir jo en del huller i veggen:-)

Merker jeg gleder meg til å se den! Får ikke inntrykk av et så stort print på en skjerm :smile: