Urban og contemporary kunstauksjon: Blomqvist x Kunstveggen III - 15 - 27. november 2022

Kanskje @kunstveggen.no på instagram kan kjøre en Live stream i morgen? pliiiis?

8 Likes

Kan du ikke heller ta turen da @Bambi ? :slight_smile:

2 Likes

Når åpner utstillingen i morgen? :grin: Og hva er adressen :slight_smile:

1 Like

Adressen er Rolfsbuktveien 4A.
Vi åpner fra 18 :blush:

2 Likes

Takk! Da ses vi kanskje i morgen da :grin:

1 Like

@Bambi @Ulrik det er ikke alle som er i Oslo tirsdag - Bruun-Rasmussen kjører live stream av alle foredrag vedrørende auksjoner på fb - hvorfor ikke følge deres glimrende eksempel.

7 Likes

Auksjonen er live her: Urban & Contemporary / Nettauksjon / Blomqvist - Blomqvist Kunsthandel

Vi gleder oss til å hilse på flere av dere i kveld hos Blomqvist på Fornebu klokken 18.00. En kunstprat starter 18.30, ellers er det bare å få seg noe godt i klasset og se på alle verkene utstilt :slight_smile:

Mye fine verker med foreløpig god pris - bare å kjenne sin besøkelsestid :wink:

8 Likes

Vi skal ta det med oss til neste gang - håper at så mange som mulig allikevel vil ønske å delta fysisk :slight_smile:

3 Likes

14 Likes

Jeg var på vernissagen i dag hos Blomqvist og syns det var trivelig! Morsomt å høre hva Tor Inge, Ulrik og Fredric fra Kunstveggen hadde å si om dagens marked, spådommer for fremtiden og noe av sine egne samlinger.
Var kult å se de verkene som var der, Dolk’ene var favoritter hos meg.
Hadde dog ønsket at det kanskje skulle være noen flere verk, men det er ikke arrangør/KV gutta sin feil.

Men noe jeg reagerte på er at skader på verk burde jo stå oppført på siden til verket på Blomqvist?
Dolk «Served» hadde dessverre en (ifølg meg) betydelig skade øverst i høyre hjørnet på lerretet, men finner ikke noe info om dette på nett der hvor man gir bud?

Men igjen, cred til KV gutta. Moro at man får til dette :+1:

13 Likes

Til info: Har nå pratet med Blomqvist og bemerket skadene på «Served» og «Climber» og ser at de nå har nevnt det på verkssidene.

5 Likes

5 Likes

I dag er siste dagen det er mulig å se auksjonen før den avsluttes i morgen. Blomqvist holder åpent 10-15. Adressen er Rolfsbuktveien 4 e-f, 1364 Fornebu.

https://www.blomqvist.no/mobile/nettauksjon/objektgruppe/895/Urban-&-Contemporary

5 Likes

Served er skadet, og det dyreste verket. Forstår ikke prisingen av den kontra de andre Dolk lerretene. Men den AFK’en “Al Qaida” var rå!

3 Likes

Jeg må bare spørre… er dette «skaden» du refererer til? Bilde er fra forrige auksjon og kvaliteten litt dårlig da det er zoomet fra ett større bilde. Om det er denne lille flikken så syntes jeg ikke det er noe videre problem. Burde nok vært ett bilde av det så det ikke er diskuterbart, men skadet? Langt ifra. Dette «mint» jaget forstår jeg meg ikke på med mindre det gjelder trykk hvor det er god tilgang på andre alternativer.

9 Likes

Om du hadde betalt 120K i god tro om at alt var supert og så hadde du fått det levert med den skaden, hadde du ikke syns at det var pyttelitt kjipt?

1 Like

Hadde vært mer skeptisk til Pøbelen, som tilsynelatende har digre fingermerker og avfarginger både her og der. Men folk ser ikke ut til å bry seg… Så det lille hjørnet på originalen er neppe det som avskrekker folk fra å by - heller den merkelige prissettingen.

4 Likes

Har pøbelen merker?

3 Likes

Ser sånn ut - så synes det er rart det ikke er noen kommentarer.

1 Like

Ville spurt Blomqvist. De pleier å være veldig nøye (for nøye spør du meg) for å unngå “reklamasjoner” i ettertid fra folk som er over snittet opptatt av tilstand.

4 Likes