Veldedighet for Eco Moyo Education Center

Jepp, samme problem på Androidtelefonene, når eg gjekk direkte ifrå nyhetsbrevmailen.

Til info fungerer de nye linkene fungere her, mobil på mobil, og pc på pc :slight_smile:

Ja det ser ut som at the er en glitch mellom Ebay Mobile og vanlig Ebay. Ringte til dem for litt siden, men teknisk avdeling hadde tatt kvelden, så måtte ringe tilbake om 6 timer.

Håper det ordner seg :slight_smile:

1 Like

Alt blir shippa fra Norge ?

Det meste sendes fra meg i Stavanger, jeg har skrevet på annonsen til de forskjellige kunstnerne som sender selv.

1 Like

ser at faith 47 står oppført med 2000 nok i frakt, er det mulig å omgå dette ved eventuell henting?

Leste du hva som står i annonsen? Denne blir sendt direkte fra kunstner, men du kan sikkert hente verket om du vil :slight_smile: Ellers så har jeg også skrevet at en nøyaktig kostnad vil bli kalkulert nå auksjonen er over. Jeg vet ikke om hun har dette i USA eller i Sør-Afrika.

Ok gikk litt fort her, står item located in Stavanger, Norway, lot være å lese beskrivelse av verk m.m. lenger nede. Men skulle gjerne vært nede i Cape Town og hentet. Har vært så heldig å være nede ved galleriet hennes der ved en tidligere anledning(hvor hun selvfølgelig var bortreist…).

Det er nok bare fordi min profil er registrert i Stavanger(tror jeg).

Du får avtale med henne neste gang, men hun er mye på reisefot ser jeg :slight_smile: Hun er sammen med Zane fra Chop Em Down Films, så hun er nok med han mye rundt om.

Hun er pt lokalisert med studio i LA :us:

If only… (ser at jeg har greid å skrive galleri der det skulle stått atelier/studio. På tide å ta helg. Lykke til med auksjon.

Hviken sluttsum tror/mener dere de 5 mest populære trykkene ender på?

  1. PEZ x Martin Whatson - Alter Ego Test Print
  2. SNIK x Martin Whatson - GOING.GOING.GONE Original on paper
  3. Martin Whatson - Eternal Reflection PINK 1/1 Studio Proof
  4. Sandra Chevrier - La cage et L`Intranquilite XL
  5. Ernest Zacharevic - No Fly Zone Special Handfinished Variant

Siden jeg ønsker 3 av motivene, så skyter jeg meg litt i foten, men tror spesielt 2 av de går høyt.

1: $5500
2; $3750
2: $3200
4: $2700
5: $1200

Forørvrig tror jeg at Louis Masai-platen går mye høyere enn nr.5.
Tror det nok er noen som presser prisene opp, og det meste går til firma da jeg tolker det slik at dette kan avskrives som veldedighet?

1 Like

Kanskje bare meg, men er det ikke litt snodig at Grafittiprints setter i gang storsalg på Ebay samtidig som denne veldedighetsauksjonen går sin gang? Samtidig dukker det plutselig opp nye spesialutgaver ingen(?) visste om.

Men-men, mye vil ha mer. Jeg derimot syns det begynner å bli litt grådig:

Sandra-/ Martin-collab

2 Likes

Dette var ikke jeg klar over engang🤔 Uansett, så må han vel få lovt å bruke ebay når det passer han. Jeg synes allefall at min auksjon har et bedre utvalg😉

6 Likes

Det burde vel strengt talt hjelpe å holde prisene nede, da det ofte er samme kjøpergruppe. Da ble det plutselig lettere å gi fra seg noe annet :wink:

Ser ut som han selger ut «ødelagte» prints. De fleste står som «creased». Så pass på! Ville heller brukt pengene mot EcoMoyo :+1:

3 Likes

Ikke bare deg nei. Dårlig gjort ovenfor Fredrik og Martin spør du meg.

Og ja; hva skjer med den collaben?? Virker som noe de selv har snekret sammen hos GP for å melke litt mer. Og jeg som trodde grensen var nådd for hvor mange varianter og AP, PP man kunne trylle frem.:roll_eyes:

2 Likes

Dette er jo ikke bra i det hele tatt… En aktør som selger ut trykk som strengt tatt burde blitt fanget opp i kvalitetskontrollen og blitt ødelagt. Ønsker man å bygge opp et omdømme som sier «Kvalitet» og «Kunstnernes forlengede arm» selger man ikke sekunda vare som kun hører hjemme på de evige jaktmarker… Tviler på at de aktuelle kunstnerne har gitt sitt samtykke. Slik jeg kjenner disse, er de veldig fokusert på kvalitet!

Hvem vil ha ødelagt kunst på veggen, kun fordi det er billig…? Spar heller pengene og kjøp kunst som både kunstner og eierne kan være stolt av.

Det store spørsmålet er om Graffitiprints er i bissnizz pga kvalitet og kunstnerisk integritet eller pengegriskhet?

Kjøp heller kvalitet og støtt auksjonen til @Calizto :+1:t3:

6 Likes

Stort sett enig, men “creased” trykk kan fikses hos konservator for en ikke alt for avskrekkende pris.

De som jeg så på hadde merker og skraper i selve trykkfargene og det er vel ikke like lett å fikse?

2 Likes